Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Variaattorin säätöongelmia

Aloittaja Johannes1996, 11.11.13 - klo:23:03

« edellinen - seuraava »

Johannes1996

Nonniin pojjaat
elikkäs mulla ois tollanen vuoden 2001 mallinen aerox jaajaa olis pieni kysymys kuin sellainen että mitä minun pitäisi tehdä kun skootterini lähtee todella laiskasti liikkelle ja melkein heti sen jälkeen se ottaa todella repäisevän piikin ja lähtee kiihtymään ja kun haluaisin että liikkelllähdönkiihtyvyys olisi optimaalista. niin kertokaa mitä mun pitäis vaihtaa variaattorista oisko jotkut kytkinjouset?
tekniikka: Tecnigas Next-r
malossi multivar
polinin sininen vp jousi
malossin multivarin omat rullat (en tiedä painoja :D)
malossin kytkin
50cc pyttysarja

A_sentaja

Ja kaikki virit laitoit kerralla kiinni,luottaen kaverin sanaan.... Täällä on useammankin kerran todettu asia joka pitää paikkansa niin tosielämässä kuin haavemaailmassakin.. Kun muutat jotain palikaa varissa,tee vain yksi muutos kerrallaan.. Tuosta kombosta on näin netin kautta hyvin vaikea antaa puhtaita säätöjä. Mutta ihan ensiksi koettaisin punnita ne rullat ja sitten muuttaa varia sen mukaan...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

Johannes1996

en ole pistänyt kaikkea samalla kerralla

nytlähtee

Mielestäni kuulostaa liian löysältä vp-jouselta. Jos aluksi ei jaksa lähteä, se voi johtua siitä, että vp-jousi antaa heti periksi ja skootteri koittaa mennä eteenpäin liian isolla vaihteella. En ole kuitenkaan varma  :D