Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Znen zn50QT-22variaattorin rajoitin

Aloittaja kake, 16.10.23 - klo:18:53

« edellinen - seuraava »

kake

Miten voin poistaa variaattorilla olevan rajoittimen irroitin variaattorikopasta tulevan johdon liittimestä mutta sytytäää moottorihäiriövalon ja käynti alkaa pätkimään eli ei ota kierroksia onko mitään keinoa miten kyseisen rajoituksen voi poistaa skootteri on Znen zn50qt-22 vuosimalli-20.

Coastside

Eipä noilla sähköillä taida olla. Vanhat sähköt rakentaen saa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

kake

Onkohan kyseisessä mopossa muita rajoittimia en itse ole ainakaan löytänyt'

Coastside

Jos se on anturirajoitettu, muita tuskin on. Rullia keventäen voi kiihtyä paremmin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

kake

#4
Rullat vaihdettu 3,5g ja suutin vaihdettu 80-90 ilman ottoa lisätty näin saatu lisäpuhtia mäkinousuihin muuten toimii mutta täydellä kaasulla rajoitin pätkii. Mistähän löytäisi service manualin zn 50qt-22 olen googlettamalla yrittänyt etsiä tuloksetta.

konenikkari

Kovin on kevyen oloiset rullat 3,5g, mitkä olivat alkuperäiset.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

kake

Alkuperäisistä ei tarkkaa tieto ei edes kone-glans osannut sanoa mutta heillä myynnissä ainoastaan 3,5g rullat, punnitsin vanhat kaupan karkkivaakalla toisella vaakalla 6g toisella 5.5g.

Coastside

Riippuu varin jousesta minkä painoiset käy. On siis vain kokeiltava mitkä sopii omaan tyyliin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: kake - 17.10.23 - klo:07:58Alkuperäisistä ei tarkkaa tieto ei edes kone-glans osannut sanoa mutta heillä myynnissä ainoastaan 3,5g rullat, punnitsin vanhat kaupan karkkivaakalla toisella vaakalla 6g toisella 5.5g.

Voit kokeilumielessä ja tilapäisesti pistää joka toisen 3,5 ja 6g.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

mopotinx3

Eikös nuo ole jo ruiskukoneella, kuitenkin puhutaan suuttimesta? Jos on kaasarikone, niin on aika helppo vaihtaa esim. Kymco   CDI, jolloin pääsee eroon rajoittimesta. CDIn liitin pitää vain sovittaa.
Aprilia Sportcity One 50 4t

kake

Kyllä on ihan kaasarikone dellorto svb 18.Mikähän Kymcon CDI sopii.

mopotinx3

Pitää selvittää magneetilla, tarttuuko se nykyiseen boksiin. Joku viisaampi voi kertoa, kumpi on ac vai dc. Vanhoista keskusteluketjuista se löytyy myös.
Aprilia Sportcity One 50 4t