Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Joko saa luovuttaa kun vikaa ei löydy

Aloittaja Teukka99, 14.05.24 - klo:22:06

« edellinen - seuraava »

joni_k

hmm..jos se akun toimiakseen tarvitsee saattanee hyvinkin syypää olla.moottori käynnissä  akun jännitettä mittailee mihin suuntaan menee.

Teukka99


konenikkari

Lainaus käyttäjältä: Teukka99 - 16.05.24 - klo:12:38Ei auttanut akun vaihto

Kovin on vaikeaa löytää tuohon mopoon mitään tietoja
onkohan sille muualla maailmassa muita kauppanimiä.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Teukka99


Coastside


Englantilainen ronkkii rajoittimia.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Coastside

Tuon voi muuttaa tavallisin osin toimivaksi. Suomi on väärällään osia.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Teukka99

Kyllähän tähän osia löytyy, en vaan tiedä mitä pitäisi vaihtaa. Lambda-anturi on tulossa

Coastside

Lambdan tuottaman jännitteen voi mitata toimivassa moottorissa tai toholla. Sen hapettumisreaktio tuottaa jännitteen jolla säätö toteutetaan.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Teukka99

Ei auttanut lambdan vaihto.. kipunakin tulee kun heti sammumisen jälkeen kokeilee toisella tulpalla. Bensatkin varalta vaihdoin ja ohitin suodattimen ja hanan kokeeksi. Ei vaikutusta

Samppa

Mitä tarkoitat? eli jos heti sammumisen jälkeen kokeilee toisella tulpalla tulee kipinä, entäpä sillä joka on sammumisen aikaan kiinni. Siihenkö ei kipinä heti tule?
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Teukka99

Tarkoitin sitä että heti sammumisen jälkeen otan taskusta tulpan ja kokeilen sillä tuleeko kipinää, ei tarvi ruuvata paikallaan olevaa irti. Ajatuksena jos joku lämmön takia katkoo sytytystä

Teukka99

Epäilys on että olen kaasarin puhdistuksessa sössinyt jotain  :'(

Teukka99

Liuotin polttoöljyssä kaasarin osia yönyli ja puhdistin alla olevan videon ohjeilla

https://youtu.be/4JU9U_ZDmWU?feature=shared

Nyt pysyy käynnissä, MUTTA pitkän ajon jälkeen alkaa hyytymään, kulkee noin kymppiä. Onko se sit vielä venttiilit katottava? Vai miten oireilee jos on väljä?

konenikkari

Ei se nyt kauheen väljä voi olla
tuon ikäinen mopo
jos edes joskus on öljyjä vaihdettu
ja ilmansuodatus on aina ollut kunnossa.
Paljonko sillä on ajettu kilometrejä.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)