Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Sähkövikaa toisen perään

Aloittaja Fride, 26.09.21 - klo:20:56

« edellinen - seuraava »

Fride

Osaiskohan joku neuvoa sähkövikojen kanssa? Kyseessä 09 Znen Bella 50. Pari viikkoa sitten lakkasi toimimasta bensamittari, sen jälkeen hyytyi nopeusmittari, muutama päivä siitä trippi ja nyt tänään vilkut. Valot toimii normaalisti toistaiseksi. Vilkkujen hajoamisen jälkeen seuraavan kerran startatessa ei enää edes naksahtanut startti, sekin on tässä reilun viikon aikana toiminut silloin kun on halunnut. Valokatkaisijan 'kytkin' tai mikä lie oikealta nimeltään halkesi kans joku aika sitten ja samalla kaasukahva meinasi jäädä käteen. Sain tuon mötikän pysymään paikallaan nippusiteillä. Itsellä sellainen aavistus, että nää kaikki liittyy jollain tavalla tuohon mötikän halkeamiseen, ei näin surkeeta tuuria voi olla muuten. Skopa on ihan normaalissa käytössä, nätisti olen kohdellut nää viikot mitä se on mulla ollut.

Coastside

Tervetuloa sähkövikakerhoon.  Voi olla maadoitusvika noin monen loppu. Johtosarja näissä hajoaa, haaroituksistaan tai liittimistä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Fride

Ja sitten pitäs löytää pk-seudulta joku joka osais korjata/vaihtaa. Mä vaan tankkaan ja ajan, nainen kun olen  :D

Coastside

#3
https://www.wandamotor.com/johtosarja-kiina-skootterit-p-28920.html

Kannattaa hankkia, vaikka osien vuoksi. Täsmälleen saman saanti on hyvin vaikeaa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Fride

Jep, kiitti paljon vinkistä! Saas nähdä pääseekö töistä kotiin turvallisesti. Valot kun vielä menee niin vaihdan takas autoon.