Moposkootterit > Yleinen keskustelu moposkootterit

tuulee!

(1/3) > >>

nelitahti:
tyhmyyttäänhän on hyvä kysellä,eli:voiko skootterilla kaatua jos tuulee tarpeeksi kovaa (näin niinkuin suomen oloissa...?)
tänään töistä lähtiessä kummasti jänskätti kun tuntui että teen katoamistempun taivaan tuuliin kymcollani... :o ;D

A_sentaja:
Enpä usko että tarvii pelätä skootterin muuttuvan tuntemattomaksi lentäväksi esineeksi ;) Oliko se vuonna 2002 kun savossa kävi trombi useammankin kerran kylässä ja olin töistä kotio ajelemassa, niin ensin alkoi sataa kuin esterin hanurista ja sitten tulikin muikea tuulenpuuska perästä. Hieman se sivusuunnassa meikäläistä heitteli, mutta pystyssä pysyttiin. Tosin oli kyllä kohtuullisen kapea maantie, vaan mitenkähän kävisi esim vaaruvuoren sillalla, joka ylittää päijänteen,,, siinä vois tulla äiteetä ikävä. :-[

Irkku:
Itse olen hiukan samaa miettinyt että hyvä kun Kymco painaa senverran ettei ihan tuuleen lähde kun tulee metsäosuudelta aukealle niin tuntuu se tuuli aika kovasti pyörittävän mutta lujasti tiessä se tuntuu pysyvän onneksi  :)

Samppa:
En tiedä kaatumisesta, mutta kyllähän jollekkin metsäaukealle, tai sillalle tultaessa kunnon puhuri voi saada ainakin ajautumaan kaistalta ulos, jollei huomioi ja ennakoi kunnolla tilannetta, sekä pidä tangosta kiinni.  :(

Baotian:
Nyt on ihan pakko kysyä , että onkos kukaan painanut Vaaruvuoren mäkiosuuksia ylös ja alas, tuulella tai ilman moposkootterilla ?
Se on melkein naapurissa , no noin 70 km matkaa, ja siksi kärppänä poimin Vaaruvuoren tästä ketjusta.  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta