Moposkootterit > Yleinen keskustelu moposkootterit

Nuorten typerä liikennekäyttäytyminen ja kokemattomuus.

(1/7) > >>

FrozenCorpse:
Minua alkaa pikkuhiljaa taas oikein urakalla nyppimään noiden nuorten mopokuskien käsittämätön hölmöily ja tietoinen alapään senttien kasvattaminen mopolla leikkien. Älkää suuttuko, olen tsekin ollut nuori ja tyhmä ja sinällään kyllä ymmärrän tuon, mutta se menee toisinaan ohi että viuhahtaa.
Miksi valoissa niin moni mopoilija veivaa kaasua ku pullataikinaa? Miksi pitää keulia ja polttaa kumia? Miksi pitää virittää? Miksi pitää lesoilla jokaiselle vastaantulevalle mopolle? Minulla ei ole ollut vuosiin minkäännäköistä kiinnostusta lähteä mukaan, enkä edes vilkaise moisiin. Lesotkoon, ittensä vaan nolaavat.Valaiskaa vanhaa..

Kenzy:
Se on semmoinen miehinen vietti, tuo herää mopoilun jälkeen uudestaan henkiin ensimmäisten autojen myötä, ja joillakin se tuntuu jatkuvan hautaan saakka. Ei vaan voi antaa periksi muulla tavoin kuin häviämällä, onhan alla kylän kallein peli ;)

FrozenCorpse:
Juu. No onhan nuo mulleki monet vuodet uhonneet, että luuseri olen ku en viritä, en keuli enkä kiduta muutenkin jo 4-vuotiasta konettani. Tuo nelivuotias ei sellaista tarvi enkä mä halua. Olkoon muut niin tyhmiä, mutta minä en.

Kenzy:
Jep, monet toistelee isiensä sanoja ja pelkäävät erottua joukosta tuonikäisenä, ettei heitä ruveta syrjimään. Kyllä se elämä (emäntä) opettaa sitten aikanaan :)

MinGGi:

--- Lainaus käyttäjältä: FrozenCorpse - 09.08.07 - klo:13:33 ---Miksi valoissa niin moni mopoilija veivaa kaasua ku pullataikinaa?
--- Lainaus päättyy ---

Ehkä sen takia teen noin ettei mun skootteri sammahda.  :D Meinaan kiinalainen skootteri pahimmasta päästä, tahdo edes pysyä käynnissä jos on vähänkin viileä.

Itse myönnän että joskus kun näen pikkupoikia kävelemässä tiellä, niin ajan täysillä ohitse ja "vähän" huudatan konetta. Muistan kun itse ala-asteikäisenä jäin tölläämään jokaista ohi ajavaa mopolijaa. Totesin aina: "Tollasen mää ostan isona!" Ja tietenkin kaikki ne amikset jotka ajavat ohitseni kun ajelen 45km/h kaupungilla.. Näkisittepä heidän naamansa kun ohitan heidät moposkootterillani 65km/h. On se sen arvoista. Mutta mitään en polta, en edes kumia.  :D Enkä myöskään keuli tai viritä/ ole virittänyt.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta