Moposkootterit > Yleinen keskustelu moposkootterit

kumma kilpailuvietti?

(1/2) > >>

nelitahti:
mikähän on jos sattuu saavuttaan toisen mopoilijan ja kun yrittää ohittaa,
vääntää kuski kaasua ja vilkuilee vielä peilistä  ??? ::)
harvemmin minä kylläkään muita ohittelen,
mutta joskus ja silloin osunu kohalle sellanen kuski jolla "iskee" kilpailuvietti...

tero1969:
Eipä kukaan vielä mun ohi mennyt  ;D Onhan niitä kaikkia tunareita tuolla tiellä jotkut ajelevat vierekkäin ja huutavat toisilleen  ::)

Samppa:
Olen havainnut saman. Olen myös huomannut, että tällöin kyseinen kaasua lisäävä henkilö on usein myös iältään melko nuori ja mahdollisesti ajokokemusta ei ole vielä hirveästi, mutta näyttämisen halua sitäkin enemmän. Ei tietystikkään näin kaikilla, mutta kun taas muistelee itseään 15 vuotiaana, niin täytyy myöntää että näin olisi voinut päästä tapahtumaan.  :-X Siis tämä kaasun lisäys on tapahtunut myös silloin, jos alla on ollut piikkinen ja ohitettava on ollut mopo.

Mutta toisaalta onhan se tuolla autopuolellakin joskus ihan sama. Joku ajaa ensin 80 aluella 70 edessä. Ohitat tämän niin eikös ala tämä ohitettu roikkumaan ihan puskurissa ja saattaa jopa vielä joskus ohittaa uudelleen. Meitä on moneen lähtöön.  :(

Kappas Vaan:
Naapurinmies ajeli tänään Fudellaan viittäkymppiä ja saavutti edellään kulkevan PV:n , meni ohitse ja ajeli tyytyväisenä. Hetken päästä kuului vain *whoosh* ja PV meni heittämällä ohitse. Naapurini on kuusikymppinen , PV- kuski ilmeisesti juniori. Ohituksen jälkeen PV asettui taas ajelemaan viittäkymppiä , mutta kuski kuulemma vilkuili koko ajan olkansa ylitse.  ;D

Love82:
Minä taidan olla usein se joka ohitetaan. Kun ei vaan kulje tarpeeksi lujaa >:(. Tänään satoi kyllä vettä niin lujaa, että en uskaltanut ajaa kahtakymppiä lujempaa  :D :D.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta