Moposkootterit > Yleinen tekniikka ml. ongelmat ja niiden korjaus

Asiallisia rengasliikkeitä Suomessa? (rengasta vanteelle ja vanteelta pois)

<< < (2/12) > >>

chriskolumbus:
Ehkäpä tämä on aiheeton kommentti mutta ainakin minä/me pojan kanssa vaihdettiin ihan itse skootterin rengas vanteelle. Eikä se ollut edes vaikeeta. Kunhan oli kaksi/kolme rengasrautaa ja ehkä yksi isompi ruuvari ja talkkia jelppaamassa niin homma hoitu ihan vaan partsilla 10 minuutissa. Eturengas olis tässä seuraavaksi edessä, se on helpompi kuin takarengas.

Suosittelen vaan kokeilemaan ihan itse. Tuo firman laitto oli melkein saman hintainen kuin itse tuote ja siksi meistä hieman suolainen hinta....

erpal:
Jälleen mopohuolto Laantee, Helsinginkatu 42, 00530  HKI. Renkaita, varihihnoja, öljyjä, vaijereita ym löytyy hyllystä - ja jos ei löydy, saadaan parissa päivässä.
Terveisin Erik

Samppa:
Vianor Valkeakoski.

Talvirenkaiden (Tubeless) poisto irtovanteilta ja uusien kesärenkaiden laitto tilalle.
Hinta oli 10 euroa rengas, eli yhteensä 20 euroa. Asiakaspalvelu oli hyvää ja nopeaa.

baukku:
Millainen oli valikoima tuolla Vianorilla? Ens keväänä viimestään pitäis uudet 110/70 12" tubelessit saada alle,mutta noita ei tahdo nettikaupoista oikeen löytyä. Vielä en oo varma että ajanko talvella, sitten pitäisi ostaa vähän nappulaa/nastaa jo sitä varten.
Tuolla Valkeakoskella kyllä pitää käydä noi sitten hoitamassa, kun näyttää hinta ja palvelu olevan noin asiallista  :) Ja täällä Etelä-Pirkanmaalla kun asustelen,niin on sopivan lähelläkin :D

Samppa:
En valikoimista tiedä, tilasin renkaat Easypartsin kautta. Sesonkiaikana en noita vaihdattanut (silloinhan voi olla hintakin mahdollisesti korkeampi).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta