Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Teräspunosjarruletku LX 50 4T Vespaan

Aloittaja karkulainen, 07.12.08 - klo:23:09

« edellinen - seuraava »

karkulainen

Nuo jarruletkut tuovat urheilullista tai jopa "kisaista" ulkonäköä, mutta parantavat jarrutustehoa huomattavasti. ;)

Kiinanskoottereihin taisi ulkomailta saada niitä jarruletkuja... hintojen pyöriessä 40-50e + postikulut, joten kannattaisi varmaan tilata suomesta.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

Samppa

#1
Teräspunosjarruletkun käyttöperuste mopokäytössä (vakio) on ehkä juurikin se esteettisyys. Toki letku ei jousta ja jarrutustuntuma ilman muuta jonkin verran paranee, mutta eiväthän nämä nyt mitään moottoripyöriä ole tehopainosuhteiltaan...

Suurimmassa osassa nykyskoottereita on todella hyvät jarrut jo vakiona ja suurin kompastuskivi jarrujen optimaalisessa käytössä on kuski siinä penkin päällä. Ajan kanssa tuollainen tavallinen jarruletku toki alkaa menettämään ominaisuuksiaan ja teräspunosletku voi olla hyvä valinta uudeksi letkuksi.

Ajattelin kanssa vaihtaa ET2:een teräspunosletkun. Jahka nyt ensin ehdin talliin tekemään inventaariota mitä kaikkea laitetaan. Tai olinhan minä tänäänkin tallissa koko päivän, mutta huolsin vaimon Piaggiota...  ;)
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

A_sentaja

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 21.02.09 - klo:19:46
Ajattelin kanssa vaihtaa ET2:een teräspunosletkun. Jahka nyt ensin ehdin talliin tekemään inventaariota mitä kaikkea laitetaan. Tai olinhan minä tänäänkin tallissa koko päivän, mutta huolsin vaimon Piaggiota...  ;)

Sinäkin sitten olet tossun alla, ja teet niinkuin vaemo käskee... ;D ;D Noh parempi tossun alla, kuin taivasalla..
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

Samppa

Lainaus käyttäjältä: A_sentaja - 21.02.09 - klo:22:17
Sinäkin sitten olet tossun alla, ja teet niinkuin vaemo käskee... ;D ;D Noh parempi tossun alla, kuin taivasalla..
Täytyy tehdä jotta sopu säilyy (laitteita saa ostaa lisää jatkossakin)  ;)
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

A_sentaja

Minä korjasin kerran keittön pöydällä mosaa,,, sanomista tuli ja pitkän aikaa sai lepytellä.. ::)
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

karkulainen

Joskus (vielä kerrostalossa asuessa) isä korjasi pakettiauton vaihdelaatikkoa makuuhuoneessa, parhaimmillaan siellä oli kaksi vaihdelaatikkoa, öljyä, työkaluja ja vaikka minkälaista osaa. :D

Muista kertoa kokemuksia. :)
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

Coastside

Minä kuskasin 350 cc hondan kaksiovisella henkilöautolla kämpille. Purin pihalla osiin ja kokosin makkarissa moottoria ja maalasin rungon saunassa. Ei se siltikään kannattanut.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04