Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Honda Ruckus / Zoomer

Aloittaja qcla, 28.07.09 - klo:14:50

« edellinen - seuraava »

kani

Vau. Oon ehkä vähän kade..

kultar

#31
Täytyy ottaa kuvia, vaikka värkki on ihan perusversio. Väri punainen. Pitäisi tuohon jotain säilytystilaa keksiä, mutta en oikein tiedä vielä minkälaista. Siihen etuhyllylle voisi sopia Motonetistä saatava nahkalaukku, joka on sylinterin muotoinen. Tuonne penkin alle on vaikea keksiä mitään, mikä näyttäisi hyvältä.

Kun olen ajellut vehkeellä tuolla kaupungilla, niin tuntuu herättävän hieman huomiota. Eilen joku tuli sitä jo ostamaankin. Eikä siinä mitään. Onhan tuo aika erikoisen näköinen, joten vähän arvelinkin näin käyvän. Kaikkein parasta skootterissa on kuitenkin leppoisat kyydit. Tykkään kovasti. Luulisin että noita alkaa pikkuhiljaa tulla katukuvaan enemmänkin.

khaosaming, olit vissiin myymässä omaasi pois? Joko olet kaupat tehnyt?

Toukokuussa pitäisi mennä Köpiksessä käymään. Yritin etsiä Tanskalaista Zoomer kauppaa, mutta en löytänyt tanskan Hondan sivuilta koko mopoa.

khaosaming

Zoomeriin saa lisävarusteena tavaraboksin.

Vaihtoehto boksille on putkikassi tai vastaava pehmeä laukku.

SIP:llä on  tuunausosia ja varusteita Zoomeriin.

Zoomer kerää huvittunutta tai ällistynyttä huomiota missä liikkuukin. Joskus sitä luullaan sähkömopoksi. Siihen ei ole totuttu, koska niitä tapaa liikenteessä melko harvoin. Tampereella en ole vielä bongannut yhtäkään. Autokouluissa kuulemma on Zoomereita opetuskäytössä.

Oma Zoomerini on vielä myynnissä.
Four wheels move the body, two wheels move the soul.

kani

Mystistä lottovoittoa odotellessa.. Lomarahoillekin on mietittynä jo muuta käyttöä..

kultar

Hei, tänks tuosta SIP linkistä. Se on hyvä. Tulevaisuudessa täytyy ehkä jotain tarvikkeita hankkia.

Itse en tykkää noista kovista bokseista istuimen alle. Ehkä tuollainen laukku voisi olla hyvä.

kani, kerran se vain kirpaisee. Nyt Zoomerilla ajettuani en vaihtaisi sitä mihinkään muuhun. Jälkikasvu vain ei tykkää siitä. Se on kuulemma ruma ja varsinkin lamput. Mutta kauneus on katsojan silmissä.  Mun mielestä se on kolee.

kani

Joo. Minun jälkikasvuni oli innoissaa kun näytin pari Ruckus linkkiä/videoo. Tosin sen mielestä Hondat ylipäänsä on kuul. Pitäis vaan tosiaan hommaa yks mikroautokin tänä kesänä :)

pekpel

Zoomer on myös täällä haavelistan yläpäässä..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

kultar

Kundit, toteuttakaa toiveenne. Elämä on epävarmaa, aloita jälkiruuasta, olen kuullut sanottavan.

Voin sanoa, että tuntuu hienolta kruisailla Zoomerilla. Erittäin hienolta. Ei ole sama, millä mopolla ajaa.

Nuorena poikana bensiksen letkunjatkona naureskelin eräälle paikalliselle avohoitopotilaalle, joka kurvaili mopolla kahville huoltsikallemme. Kun se kaveri tuli ajaen mopollaan, sen suu oli korvissa leveessä hymyssä. Kun mopon vauhti hidastui, hyytyi hymy samaan tahtiin ja kun liike loppui edessäni oli masentunut mies. Se hymyilytti mua silloin. Nyt huomaan itsessäni samoja oireita.   ;D

pekpel

Lainaus käyttäjältä: kultar - 13.04.12 - klo:21:30
Kundit, toteuttakaa toiveenne. Elämä on epävarmaa, aloita jälkiruuasta, olen kuullut sanottavan.

Voin sanoa, että tuntuu hienolta kruisailla Zoomerilla. Erittäin hienolta. Ei ole sama, millä mopolla ajaa.

Nuorena poikana bensiksen letkunjatkona naureskelin eräälle paikalliselle avohoitopotilaalle, joka kurvaili mopolla kahville huoltsikallemme. Kun se kaveri tuli ajaen mopollaan, sen suu oli korvissa leveessä hymyssä. Kun mopon vauhti hidastui, hyytyi hymy samaan tahtiin ja kun liike loppui edessäni oli masentunut mies. Se hymyilytti mua silloin. Nyt huomaan itsessäni samoja oireita.   ;D
Koukussa oot.. Met kiinakuskit yritetään kurkotella sinne ja välillä hypätään yli ja ohi koukusta, kun on toi tuntuma mitä sattuu..
Ropaaminen on ilomme, vaikka voisimme zoomerin hommatakin, mutta mitä se on hauskuus jos ei ole näpit rasvassa välillä ?  ;D
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

kultar

Joo, olen toki koukussa. Itse arvostan sitä, ettei tartte koko ajan olla kädet rasvassa. Vielä viime vuonna pojan PV:tä rassattiin vähän väliä. Tää on niin helppoa nykyään. Jää ajelulle aikaa.


kani

Pitää kato vaan erillisen ropausmopon :). Ei tuota Piaggiotakaan juuri tarvitse ropata :). Ja kyllä, jonain päivänä tämä Zoomer-haave toteutuu. Joskus ajattelin että rakenetaan pojalle valmiiksi sille mankia pikkuhiljaa. Mutta taidetaan jossain vaiheessa alottaa Zoomer-projekti :). Honda on kyllä onnistunut ilmiöissä, kuten Monkey ja Zoomer..

kultar

kani, muistan, kun kaveri sai mankin joskus vuonna 76 tai jotain sinnepäin. Se oli niiin hieno. Mummolassa meillä on manki ja supersport, joita saa halutessaan rassata. Manki on säilyttänyt asemansa nykyäänkin suosittuna mopona.
Siksi uskalsin ostaa tämän zoomerin, kun uskon, että siitä tulee erittäin suosittu täälläkin. Sille löytyy varmasti ostaja, jos joskus tulen mielenhäiriöön ja haluan siitä eroon. Tällä hetkellä en usko, että luovun siitä koskaan. Ehkä alan tuunaamaan sitä.

kanefan

Olen omistanut zoomerin jo yli puoli vuotta. Zoomerin huippunopeus on vain 43 km/h. Olisiko jollain jotain luotettavaa nettisivua, josta osia siihen olisi helppo hankkia, mielellään suomalaista nettisivua?

khaosaming

Four wheels move the body, two wheels move the soul.

kanefan

Joo, mittari näyttää sitä lukemaa ja GPS myös.