Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Rally usa 2000 / skand gomoto 3.3

Aloittaja joni_k, 01.10.23 - klo:19:20

« edellinen - seuraava »

joni_k

Vaihtoehtoja käyty monia läpi. ostaako toisen ja siirrellä osat siihen. kokeilla uudesta ohjainta ja jos ei toimi siirtää takaisin ja pistää tuo vanha varaosiksi. vaihtaa leiriä skandiin 60v ja salkkuakut kiinnostaisi..kohtahan tuo 72v akku kumminkin rivahtaa ja tonni syrjällään taas.

joni_k

Noniin tämä tarina eskaloitui että lähes uudenveroinen skand gomoto 3.3 on pihalla. Tänään lyijyakut pihalle ja litiumia sisälle. Peräöljyt pitäisi vaihtaa mutta ei varmaa tietoa öljyn laadusta saa edes merkkihuollosta onko gl4 vai gl5. Määrä on ilmoitettu 1.8dl mietin onko joku virhe koska rallyyn menee litran verran.

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

joni_k

tää skand toimii jo 72v vakiona pistin sen akun sisään. ainoa tässä on että moottori voi ylikuumentua piloille. ajoin tuossa kauppareissun 60 astetta oli moottorin kuoressa lämpöä. kuulostaa liian suurelle. tosin ulkona 25 astetta jo valmiiksi. kulkee ihan liikaa ei uskalla kaasua loppuun laittaa kun välitykset loppuu kesken ;D

joni_k

nyt kun kokeiltu voisi tietenkin 60v salkkuakkuja laittaa tilalle jos ne lämmötkin pysyisi paremmin kurissa. pitäisi vaan toinen 60v laturi ostaa että voisi laittaa sen tuonne alkuperäisen tilalle.

Coastside

Kumma tuo rivoituksen puute moottorissa. NIU on pesuvaroitus, jotta antaa moottorin jäähtyä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

joni_k

Tuossa 15km ajelin kolmessa pätkässä. Eka oli 35km/h ja lämpö 45. Toinen ja kolmas 40km/h lämpö 60. Siinä tuo näyttää pysyttelevän täytyy ajella järkevästi. Mietin jos laittaisi lisäpuhaltimen voisi revitellä enemmän. Alusta tässä tuntuu löysemmälle kuin tuossa rallyssa.

joni_k

Tuossa ajoin 60v salkku akulla ja samaa 60 astetta on moottorin lämpö. Paljon pehmeämpi käyttöinen 60v vs 72v.