Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Aprilia SR 50R Factory

Aloittaja Pösse, 27.04.07 - klo:23:03

« edellinen - seuraava »

-JonsKu-

Lainaus käyttäjältä: SalmiS^ - 19.05.07 - klo:14:30
Otat variaattorin prikan pois, ni saat parhaimman tuloksen ja ei maksa mitään. Parempaa kiihtyvyyttä + huippuja voisit saada Malossin MultiVar:lla. Tilaa www.scooter-attack.com Teharin kanssa vaan tulee heikommat tehot, vaikka luulis menevän toisin päin.
Tuokin asia on vaan kiinni niistä variaattorin säädöistä, jos saa säätöihin ja hyödynnettyä piikin niin varmasti tuo tehoa.
Tuota Malossin Multivaria vois sanoo enemmänkin turhaksi ostokseksi.
Etköhän sä pärjää sillä pelkällä prikan poistolla vallan mainiosti.

SalmiS^

Mulla oli tehari, multivari ja kisakytkin. Huiput tippuivat prikattomasta 5km/h mutta äänet parani? Samalla bensankulutus nousi. Mitä voi päätellä? Tehari vei tehoja vaikka oli variaattori säädetty lähtemään heti tehoalueen alusta.

Elkku`

Paljon on huiput prikattomana ja onko muita kuristuksia?

SalmiS^

Prikka ja ruiskuohjelma (jos sitä laskee kuriksi) Huiput vaihtelee, mutta prikattomana varmaan pärjäät. Jos nopeempaa skodea haet, niin Minarellin vaakamalliin (lue Nitro ja Aerox ym.) saa niin paljon osia, että varmaan riittää. Mutta prikattomalla Factoryllä varmasti pärjää.

Suicide_Driver

Minulla on tuo Aprilia SR 50 ditech vm01, Ja siinä on semmoinen että kun starttaa niin moottori pyörii nätisti mutta ei vaan lähde käyntiin,  :-\ Kaverit sanoivat että ruiskuboxi on rikki, koska se saa kipinän millä voisi vaikka metsäpalon sytyttää. Pahahan se on sanoa kun ette ole nähneet mutta veikkauksia voisiko se olla ruiskuboxi? ???

SalmiS^

Lainaus käyttäjältä: Suicide_Driver - 22.05.07 - klo:21:28
Minulla on tuo Aprilia SR 50 ditech vm01, Ja siinä on semmoinen että kun starttaa niin moottori pyörii nätisti mutta ei vaan lähde käyntiin,  :-\ Kaverit sanoivat että ruiskuboxi on rikki, koska se saa kipinän millä voisi vaikka metsäpalon sytyttää. Pahahan se on sanoa kun ette ole nähneet mutta veikkauksia voisiko se olla ruiskuboxi? ???

Ruiskuboksi eli ruiskupiirikortti EI mene rikki kovin helpolla. Jos menee, niin alkaa siinä mittaristossa vilkkumaan punainen valo. Samoin, jos ruiskuun tulee vika, niin valo alkaa vilkkumaan. Koita sellaista esim, että väännät kaasua ihan hitusen, jos sillä vaikka lähtisi (itsellä teki tuollaista Ditekki kerran)

Mutta hyvin vaikea uskoa, että ruiskuboksi menisi rikki.

Suicide_Driver

Kiitti Salmis, mut ei se ruiskuboxi ollut onneksi rikki. Oisko kellään tuon Aprilia SR:n sähkökaaviota kun ei oo mitään valoja/vilkkuja kytketty eikä minulla ole kovinkaan paljoa kokemusta noista Aprilian sähköistä. ;D

A_sentaja

Maahantujalta saat wiring diagramin jos kauniisti pyytää.. Ainakin yamaha sellaisen toimittaa.. Se on siis täydellinen sähkökytkentäkaavio.
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

paajanen

aprilia sr 50 factoryy oon itekki hankkimassa, ei oo skoden koneisto ihan hanskassa mistä voi saa vähän lisää infoa asiasta? esim kuvia tai muuta sellasta

SalmiS^

Lainaus käyttäjältä: paajanen - 06.07.07 - klo:15:51
aprilia sr 50 factoryy oon itekki hankkimassa, ei oo skoden koneisto ihan hanskassa mistä voi saa vähän lisää infoa asiasta? esim kuvia tai muuta sellasta

Factory on kuin mikä tahansa 2t koneisto, ainut että kaasutin pois ja bensan suihkutus hoidetaan kannen läpi. Kuvia löytää Googlea käyttämällä

Juha

Kyllähän tännekin pitää spämmätä ku kerran tehtaasta on kyse ;)
Eli tuollainen on ollut alla toista vuotta, pientä vikaa on ilmennyt, mutta niistä 99% on itse aiheuttamiani. Kuten etujarrujen laahaamista, akun vajaa toimintaa, kunnen ole tarkistanut onko akussa nestettä jne...
Ei tuo mittari varmaan paljoa valehtele, mutta kyllä sekin taitaa hieman yksilöittäistä olla, itselläni meni kaupasta ulos tulleena 47-48km/h mittariin suoralla, mutta nykyään pienellä prikan viilauksella 54km/h suoralla. Ja joka risupuska on läpi menty, suosta(kyllä ajoin säräni suohon) kuumaan asvalttiin ;)

SalmiS^

Juu kyllä täytyy sanoa, että yksi luotettavimmista skoottereista.

Juha

Lainaus käyttäjältä: SalmiS^ - 10.08.07 - klo:23:23
Juu kyllä täytyy sanoa, että yksi luotettavimmista skoottereista.
Niin kauan kunnei anna merkkiliikkeen huollettavaksi...
Meinasi pudata jarrukahva lauantaina...  :-\

Neon-

Täytyy kyllä nyt sanoa, että kyllä teharillinen factory vie vakioputkellista. Suuria eroja ei tosiaan ole, mutta kyllä siitä mukavemmat äänet lähtee ja "tehopiikki" on hyvä. Myöskin lisää paljon ulkonäköä (ainakin kromiputki). Rullat vaihtaa kevyemmäksi ja malossin siniset kytkinjouset. Vastapainejouseen ei ole tarvis koskea.

Juha

En sanoisi tehoa tulisi lisää, vaan sen saa teharilla sopivalle kierrosalueelle, jolloin hyötysuhde nousee. Mutta ulkonäköä se todellakin parantaa. En ole vielä  hankkinut putkea, mutta aikeissa olen ostaa. Myöskin peilit, sivutukijalka ja takavalo. Myöskin etukatteiden naarmut pitäisi korjata, kunhan pääsen hakemaan APT:ltä oikeaa maalia.