Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Löytyykö kokemusta sähköpotkulaudoista?

Aloittaja magnuken, 30.11.18 - klo:16:47

« edellinen - seuraava »

viisnelonen

Odotan mielenkiinnolla Hitec:in kommentteja mm jarruista ja stongan korkeudesta elikäs ergonomiasta pitkälle pitkälle potkijalle.. Saattaa tuo ajoneuvon geometria venyttää jarrutusmatkoja yllättävästi hyvälläkin alustalla. Em asiaahan ei esim mönkijöiden yhteydessä juurikaan tuoda esille
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

HiTec

Lainaus käyttäjältä: viisnelonen - 02.04.21 - klo:11:32
Odotan mielenkiinnolla Hitec:in kommentteja mm jarruista ja stongan korkeudesta elikäs ergonomiasta pitkälle pitkälle potkijalle.

No mitoiltaan tuon pitäisi kyllä olla ihan ns. aikuisten malli, stonga 118cm korkeudessa joten niska kyyryssä ei tarvinne sentään ajella. Tosin maavaraakin on 11cm, mutta sittenhän sen käytännössä näkee kun tuon skuutin kotio saa 8)
Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

Coastside

Voi tuollaista potkiakin, siis lisää vauhtia ylämäkeen. Kun oikein kuntoiluttaa niin kantaa olkapäällään.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

viisnelonen

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 02.04.21 - klo:13:54
Voi tuollaista potkiakin, siis lisää vauhtia ylämäkeen. Kun oikein kuntoiluttaa niin kantaa olkapäällään.

joo,, ja tosi äijä ajaa kahdella yhtäaikaa..  (odottakaa vaan, kyllä senkin vielä joku tubettaa)
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

HiTec

Lainaus käyttäjältä: viisnelonen - 02.04.21 - klo:17:25
joo,, ja tosi äijä ajaa kahdella yhtäaikaa..  (odottakaa vaan, kyllä senkin vielä joku tubettaa)

Pienten (?) esivalmistelujen jälkeen onnistuuhan se tuokin ;D

https://www.youtube.com/watch?v=sssQMZA6L4M
Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

konenikkari

 :) Vieläkö HiTecillä on housunpolvet ja takin kyynärpäät eheitä  :)

Nimimerkki: Kokemusta on..
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

HiTec

#21
Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 04.04.21 - klo:17:47
:) Vieläkö HiTecillä on housunpolvet ja takin kyynärpäät eheitä  :)

Hyvin on, sillä tuo skuuttini on vasta saksasta tulossa ;D

No ei sillä, tuossa n. 20v sitten tuli moposkodella kyllä kontattua ihan huolella. Just näin keväällä oli lakasukone jo putsannut osan kaduista, olin kääntymässä vasemmalle ja vasemmalta tuli auto, pysähtyi ja väisti minua. Kaikki ihan ok. Mutta tuo auto samalla myös peitti näkyvyyden tuolle kadulle aivan totaalisesti ja kun sitten siinä risteyksessä muisteltiin miten kantataan, skoden keskijalasta kipunat lentäen ja ... no siellähän olikin sitten lakaisematon katu auton keulan takana ja en kerinnyt edes kissaa sanoa kun jo mentiin RUNTS! :o

Siitä kun sitten asfaltilta itseni ylös kampesin, sepelin murusia verta vuotavista polvista ja kämmenistäni kaiveskelin, niin kyllähän tuossa mielessä pyöri ajatus jos toinenkin. Skoden kylki ruvilla, itsellä haalari roskistavaraa, samaten hanskat, lonkka ruvilla, olkapää samaten, kypärässä asfaltti-ihottumaa... Eli oppi meni laakista perille kun vielä 20v jälkeenkin kokemus on varsin hyvässä muistissa :-\

No nykyisin tuon 600cc johdosta vaatekaapista löytyy kyllä täydellinen ajovarustuskin, skuutille kenties "hiukka" ylimitoitettu siis, mutta jos keli on ikävä niin varsin hyvän suojan nuo tixtexit kyllä antaa sadetta, tuulta yms. vastaan, joten ehkä sen vuoksi voisi joku kerta nuokin vetää tosiaan niskaan skuutillakin cruisaillessa ;D
Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

Coastside

Onneksi hiekoista varoittaa narske hampaissa kun saa katupölyt suuhunsa. Sivukaduille vetää silloin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

HiTec

Lainaus käyttäjältä: HiTec - 31.03.21 - klo:23:03
Elikkäs suoraan tuolta valmistajan omilta sivuilta nyt tarjouksessa 450$
https://turboant.com/products/turboant-x7-pro-electric-scooter
Josta saa vielä koodilla ERIDEHERO -50$ ja kun toimitus saksan varastosta on ilmainen, niin loppusummaksi jää 400$ joka tämän päivän kurssilla on n. 340€ :)

Ovat nyt laskeneet tuon skuutin hinnan 420$ ja samalla em. alekoodi on päättynyt, mutta nyt koodilla 30TAOFF saa tuosta -30$ jolloin maksettavaa jää 390$, eli 335€ :)
Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

tagatubos

Ei ole kyllä pahan hintainen tuo HiTecille tuleva skootti speksien valossa.
Viime vuonna ostin Xiaomi Mi Electric M365 pro skootin ja on hyvin saman oloinen, paitsi tässä HiTecille tulevassa on :
10" renkaat ja mulla 8,5"
Irroitettava akku ja mulla ei
Ei Bt yhteyttä luuriin ja mulla on.

Oletko HiTec tutkinut varaosien saatavuutta tähän sulle tulevaan skoottiin?
Omani ostin varaosien saatavuutta silmällä pitäen, koska käytän skoottia myös ajohommien siirtymillä, niin olisi paras pysyä toimintakykyisenä.  ;D
"Ken juo OLUTTA, se nukahtaa helposti, ken nukkuu pitkään, ei syntiä tee, ken ei syntiä tee, hän taivaaseen pääsee!
Juokaamme siis OLUTTA!" -Martin Luther

Coastside

#25
Akku on liki saman kapasiteettinen kuin minun pyörän 36 V akku, joka maksoi 400.

https://youtu.be/nIdUVNo_gaw

Hyvä esittelyvideo.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

HiTec

Lainaus käyttäjältä: tagatubos - 04.04.21 - klo:21:19
Oletko HiTec tutkinut varaosien saatavuutta tähän sulle tulevaan skoottiin?

No en sen kummemmin mitä valmistaja itse niitä tarjoaa :-[
https://turboant.com/collections/accessories
Suzuki GSF1250SA GT ABS -08

tagatubos

#27
Ei ole kyllä pahan hintainen tuo mottipaketti ja näyttäähän siellä perustarpeisiin olevan osaa.
Tuo taittomekanismi on näiden kaikkien Akilleen kantapää ja tuossa näyttää olevan aika samanlainen.
Ei välttis kestä raavaan miehen riuhtaisua kanttarin yli, vaan on silleen nätisti talutettava rotvallin ylitykset niin kestää.  ;D

Mulla puhkesi syksyllä molemmat renkaat yhtäaikaa, kun ekat sepelit olivat asfaltille levittäneet.
Renkaissa oli vielä runsaasti kulutuspintaa, vaikka reilut 400km oli jo takana.

Vaihdoin nyt täysikumirenkaat ja voi mahoton sitä tärinää.. Tarttee tutkailla jousipakettia omaan.
"Ken juo OLUTTA, se nukahtaa helposti, ken nukkuu pitkään, ei syntiä tee, ken ei syntiä tee, hän taivaaseen pääsee!
Juokaamme siis OLUTTA!" -Martin Luther

Coastside

Tuossa videossa jätkät hyppii rampista.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

tagatubos

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 04.04.21 - klo:21:45
Tuossa videossa jätkät hyppii rampista.
Niin ne "duudsonitkin" joskus onnistuu.  ;D

Nää skootit on hauskoja pelejä ja kestää huolellisella käytöllä ihan hyvin.
"Ken juo OLUTTA, se nukahtaa helposti, ken nukkuu pitkään, ei syntiä tee, ken ei syntiä tee, hän taivaaseen pääsee!
Juokaamme siis OLUTTA!" -Martin Luther