Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Yleistä keskustelua Kiinan ihmeistä (ei teknisten ongelmien arvuuttelua).

Aloittaja Baotian, 10.08.07 - klo:09:43

« edellinen - seuraava »

Hemmo

Nightfly ehkä sekoittaa kierrostenrajoittimen sekä elektronisen nopeudenrajoittimen keskenään ? Jälkimmäisessä menee piuha takavariin josta se vaikuttaa nopeuteen takavarin kierrosten perusteella.

Coastside

06 Zonerissa ei ole nopeudenrajoittia varissa. Ei mitään. Vain kierroksien rajoitin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

NightFly00

#122
En sekoita mitään ;)
Tarkoitan Cdi-Boksin kyljessä olevaa sinistä johtoa, joka palaa myös samaan paikkaan.

E: Myös Pilipalipiuhana tunnetaan.

Partanen

Ainakin sanat sulla on sekaisin.  ;) Kirjoitin myöhäistämisestä, sinä aikaistamisesta. Myöhäistämisellä on lähes sama vaikutus kuin katkomisella, mutta sillä erolla, että myöhäistettäessä ei pääsee palamatonta bensaa pakoputkeen.

Haluan silti edelleen uskoa, että myöhäistää ja sitä kautta rajoittaa kulkua, sillä katalysaattorikaan ei pidä raa'asta bensasta. Myöskään päästömittarit eivät näyttäisi hyviä lukemia, jos kone katkoisi sytytystä. Se on sinänsä sama, että rajoittaako moottorin kierroksia, vai tunnistaako kytkikellon pyörimisnopeutta, sillä sisäänmeno CDI-rasiaan on samassa kohtaa ryhmäliitintä. Eli yksi kuudesta CDI-rasiaan menevästä piuhasta tunnistaa pyörimisnopeutta. Aivan sama onko se pyörimisnopeus mitattu kytkinkellolta, vai kampiakselilta.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

NightFly00

Lainaus käyttäjältä: E Partanen - 02.06.08 - klo:21:15
Ainakin sanat sulla on sekaisin.  ;) Kirjoitin myöhäistämisestä, sinä aikaistamisesta. Myöhäistämisellä on lähes sama vaikutus kuin katkomisella, mutta sillä erolla, että myöhäistettäessä ei pääsee palamatonta bensaa pakoputkeen.

Haluan silti edelleen uskoa, että myöhäistää ja sitä kautta rajoittaa kulkua, sillä katalysaattorikaan ei pidä raa'asta bensasta. Myöskään päästömittarit eivät näyttäisi hyviä lukemia, jos kone katkoisi sytytystä. Se on sinänsä sama, että rajoittaako moottorin kierroksia, vai tunnistaako kytkikellon pyörimisnopeutta, sillä sisäänmeno CDI-rasiaan on samassa kohtaa ryhmäliitintä. Eli yksi kuudesta CDI-rasiaan menevästä piuhasta tunnistaa pyörimisnopeutta. Aivan sama onko se pyörimisnopeus mitattu kytkinkellolta, vai kampiakselilta.
Joo, sori. vähän on senat sakasin, jäi mieleen toi aikaistaminen kun just olin Ford Sierran sytkää säätämässä :D
Ja päästömittarilla ollaan katsottu, sitä itsekkin ihmettelin. se nimenomaan katkoo, päästää palamatonta niin paljon putkeen, en muista HC jne arvoja mutta kumminkin näki suoraan että palamatonta tulee putkeen.

E: vittuku ei osaa kirjottaa kaikkea samalla, myös katti näyttää hieman kärsineeltä, ei tosin paljoa, sillä ne pillit ovat senverta isot.

Symisti

#125
Itse olen nyt kesto testannut sym rs50,sta 3000km.
Ainut mita on laitettu niin 1900km kohdalla piti tulppa vaihtaa kun loppu kipina.
Mites yleensa muissa merkeissa vikoja/ominaisuuksia?
Niin olen mina tosiaan varaattorin aukaissut, ensin n.500km paikkeilla poistin prikan ja n.2000km katsoin remmin kuntoa joka oli viela kuin uusi.
Ja pakoputken kerran kaytin irti kun sahasin hukkiksen pois ja hitsasin paikan putkeen..  ;D

jalat

Ei siinä olisi mitään juttua Fude Elegancesta?
(lieneekö sama vehje kuin Kymco Super Fever ja Milan XGT? ulkonäöllisesti ainakin. Jos jostain noista olisi juttua, niin skannaa toki jos viitsit.)
tuumaustauko.blogspot.com
Aprilia Atlantic 500 vm.2002

Hemmo

LainaaSama vehje kuin Kymco Filly,


Ei ihan sama skootteri, koska tekniikka on erilainen. ;D

Partanen

Lainaus käyttäjältä: NightFly00 - 03.06.08 - klo:17:55
Kellään tarvetta Skootterimopot kirjan Kymco Filly osion Skanneille?
Voisin tossa joutessani napata ja uploadata jonnekkin.
Myös muiden skobojen osioita voin skannailla.

Onko sulla oikeudet hankittuna korjausoppaan kopioimiseen ja yleiseen levittämiseen internetissä? Paljonko maksoi? Ilman lupaahan se olisi moraalitonta, ellei jopa rikollista.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

Symisti

#129
Poistetaan sitten tamakin viesti.... ;D

jalat

#130
poistetaas tämäkin turha teksti
tuumaustauko.blogspot.com
Aprilia Atlantic 500 vm.2002

Partanen

Valvojan tehtäviin kuulunee vahtia sitäkin, että tapahtuuko foorumin välityksellä rikollista toimintaa. Se ei ole mitään nipottamista, vaan ihan tosi asia. Asioita voisi jokainen joskus miettiä vähän pidemmälle, mutta sehän tuntuu olevan monesti kovin vaikeaa, monille.

Toistan kysymyksen: Onko oikeudet kopiointiin hankittuna? Jos ei ole, pyydän poistamaan aiheeseen liittyvän kirjoituksen.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

NightFly00

#132
Joop, tarkotus ei ollut olla mitenkään v***umainen eikä mitään, eikä tarvitse ottaa niin tosissaan noita kirjotuksia, pilke silmäkulmassa toi nipotuskin heitetty  :)

Poistettu tekstit.

E: Partanen, ootko sattumoisin myös saniliforumin puolella?

Partanen

Tulihan siellä kirjoiteltua vielä silloin, kun täällä oli rauhallisempaa. Ylläpito siellä oli ilmeisesti kasvanut jo ulos mopoiästä, ja se ainoa valvoja on hiukan erikoinen. Sivustolla on myös räikeitä asiavirheitä, jollaisia ei pitäisi netissä olla ollenkaan.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

NightFly00

Itse en koskaan edes viitsinyt rekisteröityä, lukenut olen juttuja kyllä.
Hieman ärsyttävää tosin, kun aina tulee uus topikki "MIKSEI MUN ZÖNeR TOimi!!1!!1!"