Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Yleistä keskustelua Kiinan ihmeistä (ei teknisten ongelmien arvuuttelua).

Aloittaja Baotian, 10.08.07 - klo:09:43

« edellinen - seuraava »

Drumer

#390
voiko joku tulla ja auttaa mua skootterin virityksessä ?  ::)  , ku itte en kauheesti osaa, poistaa prikan ja lyhentää kaasarin tappia ja poistaa kuristukset ilmanputsarista, voin tulla jonnekin paikanpäälle. avusta maksan 20â,¬     ;D

Harkitaan mihin nämä kirjoitukset laitetaan. Mopon virittäminen ei liity millään tavalla variaattorin optimointiin, joten kannattaa hieman käyttää aikaa, jotta löytää kysymykselle sopivan säikeen... näitä on olemassa aika paljon.

//Kenzy

Drumer

perkele ) ku mä en yhtään tajuu näist skoottereist mitään :-\

mikamars

Mulla ainakin toimi huonosti kokonaan ilman kaasarin tappia, ainoastaan power filterin kans toimi hyvin ilman tappia. Vaikka seosta tai kaasarin prikkaa miten säätää ni tuntuis saavan liikaa bensaa ilman kaasarin tappia. Oon laittanu tapin paikalle ihan normaalin pienen tähtipääruuvin, jonka ruuvasin optimaaliselle kohdalle.

Drumer

Helsinki, Viikki.   lyhensin sitä kaasarin tappia ja 0-20 kiihtyy hienosti sit rupee jotenkin nykkii, mut max nopeus nousi siihen 50-55 km/h,
pitääks laittaa se power filter ettei se nykkis, sitä seos ruuvia en löytänyt

Drumer

prikan poisto- onko prikka semmonen holkki kaasuttimen vieressä joka estää kaasua nousemasta ylöspäin? voiko sen poistaa sahaamalla?


Riggu

Näin OT:nä että, täytyykö sitä skootteria viritellä, jos ei asioista tiedä?  ;D
Solifer Speed -08

Drumer

mitä jos menee johonkin huoltopisteeseen, ja pyytää poistamaan kurit, vaikka prikka, tuleeks kalliiks ?

Drumer

tänään ajoin ojaan skootterilla, ohjaus meni vähä paskaks, mahtaako olla kallis remontti ? :-[

hannu8619

Ei sitä toinna viritellä jos ei vakiokaa tiellä pysy?  ;)
Baotian bt49qt-11

karkulainen

EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

tommi

Lainaus käyttäjältä: Drumer - 18.04.10 - klo:18:39
mitä jos menee johonkin huoltopisteeseen, ja pyytää poistamaan kurit, vaikka prikka, tuleeks kalliiks ?

50-60e taitaa olla tuntitaksa joten sen verran ainakin ottavat. Jos laittavat samalla sen keulan kuntoon niin sitten vähän enemmän..

erpal

Hei, hyvä kanssaharrastaja!

Pientä rajaa sentään. Jokaisella pojalla tai hänen vanhemmilleen 50-60 â,¬ on valtava raha, eikä sitä välttämättä ole. Näin jää monet ajamisen ilot kokematta. Terveisin ERIK - HELSINKI - KONTULA.

tommi

Parin minuutin työstä olisivat veloittaneet minulta 5 euroa joten kovat liksat niillä huoltomiehillä on. Jos työhän menee esim. 15 minuuttia niin yleensä veloittavat sitten täyden tuntitaksan.

Drumerin pitää joko opetella itse huoltamaan mopoaan tai sitten joku osaava kaveri apuun..

yamaha

samoja kokemuksia itsellänikin!nuorempana sita viriteltiin pappiksia loppuun saakka kunnes sitten hajosivat,sitä sitten käveltiin hetken aikaa kun eihän vanhemmillakaan joka säätöön rahaa löydy!