Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Yleistä keskustelua Kiinan ihmeistä (ei teknisten ongelmien arvuuttelua).

Aloittaja Baotian, 10.08.07 - klo:09:43

« edellinen - seuraava »

Coastside

Kiinankone vaatii tottumusta huollon suhteen. Huoltokertojen myötä, jos into riittää, saa asiat hallintaan niin että luotettavuus ja toiminta säilyy tai jopa paranee.
Osaamisen taso aloittaessa tietenkin ratkaisee paljon. "Mistä tämä tankataan?" taso ei lupaa helppoa jatkoa. Perfektionistit älkööt vaivautuko, sen verran krouvia työnjälki usein on.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

openflow

Tulipa nopeesti selattua ihmeiden varaosien hintoja. Mitäköhän makasaisi jos ihmeen rakentaisi osista suomi hinnoilla. Veikkaisin ,että hintaa voisi olla useampi tonni. Nopeesti vilkastuna katteet + muovi osat on ~ tuhat euroa. Tällä hinnalla saa jo 20m^2 hyvälaatuista hiilikuitua.

Pätmän

Lainaus käyttäjältä: karkulainen - 05.12.08 - klo:17:32
Eli onko moisesta häkkyrästä hyötyä?

Mulle tulee mieleen ainoastaan yksi hyöty: koneen oman huohotuksen tukkeutuessa pääsee paineet ulos tuon vekottimen kautta, eikä ole vaaraa öljyjen ulos purskahtamisesta ties mitä kautta.



Samppa

Aika paljon ulkoasumuutoksia. R taitaa olla ensimmäinen Solifer-malli, joka pyrkii ulkoasultaan sporttisuuteen?
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

karkulainen

EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

Kenzy

Eipä tuossa neliventtiilisyydessä ole mitään ihmeellistä, normaali 16-venttiilinen rivimoottori on sama 4-venttiilinen/sylinteri, puhumattakaan 20-venttiilisistä rivikoneista, eli 5 venttiiliä/sylkky. Voipi olla ihan mukavan pirteä nelariksi.
Baotian BT49QT-12 vm. '07

kekra

4 venttiilisiä 125cc kevareitahan on olemassa mutta en ole vielä kuullut että mopojakin olisi. Mahtaakohan tuo tosiaan pitää paikkaansa?

Zorro


Tomba

Lainaus käyttäjältä: Kenzy - 11.02.09 - klo:12:29
Eipä tuossa neliventtiilisyydessä ole mitään ihmeellistä, normaali 16-venttiilinen rivimoottori on sama 4-venttiilinen/sylinteri, puhumattakaan 20-venttiilisistä rivikoneista, eli 5 venttiiliä/sylkky. Voipi olla ihan mukavan pirteä nelariksi.
Juu 20-venttiilinen on mullakin, mut 5-sylinteriä ;D ;D 

Sorry OT ::)
Baotian BT50QT-9 -04 ja Volvo S60 2.5T

openflow

joltain usan foorumilta lusekelin ,että sielläpäin lapset ajelee mikroautoilla ,jossa on tämä hondan-gy6 moottori; en ole ihan varma oliko se 50cc.  Joka tapauksessa siihen oli saatavana viritys-sarja ,johon kuului 4-venttiilinen kansi ja nokka. huipputehon kierrokset oli 12000rpm.

karkulainen

Aika korkealla nelarille, oliko kuutioista sen enempää tietoa?
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

kekra

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 13.02.09 - klo:11:24
http://www.heeters.com/GY6.shtml

Aika kätevä systeemi kun nokka-akselia ei tarvitse vaihtaa. Näin minä ainakin ymmärsin tuosta linkistä?
Ilmeisesti rasittaa nuo 4 venttiiliä pinnapultteja sen verran että paketin mukana tulee vahvemmat pinnapultit.

Mahtaa olla mitättömän pienet venttiilit sitten 49cc kannessa..

karkulainen

Tuosta kannesta ja vaikka 85cc sylinteristä saisi varmaan kiitettävän pirteän pelin. ;D

Toisaalta;
LainaaThe combustion chamber is designed with a diameter of 59mm so it will mate up with cylinder sizes of 57mm to 61mm
47mm oli ~72cc? nuo on sitten yli 100cc moteille.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.