Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

CDI-boksin johdot (4+2 napainen)

Aloittaja -Jarkko-, 20.06.15 - klo:20:51

« edellinen - seuraava »

-Jarkko-

Kingroad 50cc skopan kone kyseessä ja johtosarjasta puuttuu tuo 2 napainen liitin sekä 4 napaisesta liittimestä yksi johto irti mutta mikä väri koska vaihtoehtoja olis 3.

4-napaisessa liittimessä on kiinni kelt/must, kelt/harm,vihr.
Irti on pun/must,valk/must,sin/pun.

Tuos on toinenkin johtosarja mutta siinä johtojen värit on aivan eri.

Eli pitäis saada kuva jossa samanväriset johdot kiinni liittimissä.

-Jarkko-

Hei ihan oikeasti nyt, mikä hitto siinä on kun meikäläisen kysymyksiin ei vastauksia saa oli sitten kyseessä honda monkey aitona / kiinalaisena, pappa-tunturi tai peevee suzuki??


Coastside

http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?topic=6253.msg108014#msg10801

Tuolla on tarkimmin selitetty mitä pystytään. Huomaa ettei liitinten määrä ratkaise.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

-Zone-

Johtojen värit voi olla ihan mitä vaan näissä kuten itsekin olet huomannut siitä toisesta johtosarjasta. Tärkeintä on se mikä mihinkin napaan on kytketty ja se onko kyseessä AC boksi vai DC. Itse olen kytkenyt 5, 6 ja 4+2 AC boksit samaan mopoon ja hyvin on toiminut. -> http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?topic=5921.msg101935#msg101935

Mikäli on kuvista poikkeava cdi tai DC boksi niin ne on sitten oma juttunsa. Esim noissa helkamoissa on olleet vähän hämärät boksit.

Coastside

#4
Laatumerkeillä johdot on tietyillä värikoodeilla mutta kiinalaisissa vaihtekevasti ehkä riippuen mitä saavat. Onneksi boxeja ei yhtä luovasti tehdä koska komponettisijoittelu ei jousta. Asian eteen ei siellä tehdä mitään, edes tekemällä ajantasaisia kaavioita.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

jwalk

Komppaan edellisiä, ainakin AC systeimeissä olen saanut boxin, kuin boxin pelaamaan kytkennöillä. Dc boxeista kokemus mulla vähäinen.Nytkin Tuos Soliferissa 4+2 boxi alkuperäisen 6-napasen tilalla

-Jarkko-

No tuossahan tuli jo parit kuvat joista apuja, kiitokset.
Joo ohan noita adaptereita joilla saa 4+2 = 5/6 johtoiseksi ym.
Aikas edullisia nuo boksit tuolla maailmalla kun noin 8e ja free shipping. :)


Coastside

NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04