Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Apuja pöllityn & rikotun mopon korjaamiseen, kaasukahva täysin löysä yms

Aloittaja Tove, 27.04.13 - klo:20:16

« edellinen - seuraava »

Tove

Hei, olen täysin amatööri mopon korjaamisessa , mutta nopea oppimaan. Voisitteko antaa siis ohjeita tyyliin for dummies että saisin moponi korjattua. Mopo varastettiin, mutta poliisi sattui löytämään sen malli on Solifer xtr50 export. Varas oli runnellut lukot, en ole varma vielä toimivatko ne. Pahin ongelma taitaa olla kaasukahva, joka on täysin löysä eli jotenkin rikki. Mistä sen korjaaminen pitäisi aloittaa -kaasuvaijeristako? Ja miten siihen pääsee käsiksi. Olisin tosi kiitollinen neuvoistanne!

PappaSkootteri

parasta olisi antaa se osaaviin käsiin eli kerro missä majailet niin joku voisi puhdetöinään käydä avustamassa "kahvi palkalla" sillä jos vikana on "löysä kaasukahva" niin siitä saadaan kirjoitettua kolmekymmentäviisi sivua neuvoja ja kysyjä ei ehkä vieläkään ymmärrä vastausta...
Dacia Duster 4WD 1,5D
Harley-Davidson Dyna
Vespa LX 50 2T
Vespa PX 150
Vespa Sprint
Piaggio Fly 50 4T
Peugeot Elystar 50 2T

Tove


Coastside

Kannattaa katsoa onko kaasutin yhä siellä vaijerin päässä. Jos se vain katkesi, oli tuuria että varkaiden ajot jäi niin vähiin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

kani

Onpa varkaat hyviä näiden kaasuvaijereiden kanssa. Omasta Solikastakin oli ilmeisesti rikottu ja laitettu uusi tilalle. Selvästi oli päässeet varkaat siis myös harrastamisen makuun.

Mutta tosiaan kannattaa katsoa kaasarin päästä mikä siellä on tilanne, voihan se vaijeri olla vaan irronnutkin jos varkaat oli jotain säädelleet ja sitten aiheuttaneet vian.

Juissi

Niillä on vissiin aina pikakaasukahva taskussa.
Se täytyy laittaa kiinni jo ennen kuin vehje saadaan edes käyntiin.  ;D
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten, että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.