Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kiinalaisten kilometrit? (ilmoita merkki ja malli sekä onko 2- vai 4-tahtinen)

Aloittaja Skode_63, 21.04.08 - klo:11:53

« edellinen - seuraava »

Hemmo

2010 km pyörahti tänään mittariin.  :D

pitbull

nyh ajettu 882km ja hyvin on toiminu :)

Pommi

4700 mittarissa ja vittuillut on jonkun verran. N.4060km mittarissa niin pamahti paskaksi venttiilit ja männänrenkaat (sylinterikin oli huonossa kuonossa). Oman tyhmyyden syytä tosin. Nyt ajettu n.4700km ja tänään teki puristusten katoamistempun, startti pyöritti, mutta ei edes lupaillut ja kun polkaisi niin poljin painui helposti alas eikä noussut enää kunnolla ylös. Kävin sisällä heittämässä pönttöön itutusschaisset ja sen jälkeen menin polkemaan skopea. N.3 minuutin polkemisen jälkeen lähti taas käyntiin. Silloin kun meni venat ja männänrenkaat niin oli ''ThyyN1nG putsarI'' kiinni (mp-messujen metalliverkko powerfilter, makso 8euroa) ja tiedän, että täällä sanottiin, että älä pistä kiinni lato vaan hajoo, etten tarvitse mitään ''minähän sanoin'' -saarnaa. No tosiaan, nyt oli orkkisputsari kiinni ja orkkis suutin, mutta silti vaan ne puristukset ''mystisesti'' katosi. Oiskohan öljyillä osuutta asiaan, esim. kun ei ole ajanut 2 päivään ja menee polkemaan skopea käyntiin niin on niin jäykkää että ja poljin nousee vaivalloisesti vakioasentoon, muttakun on antanut olla tyhjäkäynnillä lämmittäessä esim. 3min. niin poljin toimii loistavasti? Ja tosiaan, ei powerfilter saarnoja, se on hanurista tiedän. Jos ostatte ''tuning'' putsareita tai ''kisa'' putsareita, niin muistakaa pitää ne hyvin ja usein öljyttynä (ilmanputsari öljyllä) ja koittakaa mielellään laittaa ne sellaiseen paikkaan, ettei se paska pääse niihin ihan suoraan lentämään.

Ps. Voin sanoa, ettei ihan halvaksi tullut uudet venttiilit ja männänrenkaat, kun liikkeessä vaihdettiin, itse en osaa.  :-[ kirpaisi.

Samppa

Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Hemmo

2020 km , ekalla lähti sähköstartilla käyntiin viikon seisonnan jälkeen, kulkukin oli piristynyt, 51 km /h tasaisella vakiona.

ernski

475-2300km fude sport -06

viat kaasarin kalvo rikki, mittarinvalot pimeenä,penkinlukon prikka putos tielle,nykii,jarrulevy kiero,kuuluu kitinää liikkeelle lähdettäessä (ei haittaa),tulpanjohto 2 kertaa irronnut,vilkkukytkin ei lukitu aina oikealle puolelle,
starttimoottori lyö tyhjää joskus (ei auttanu pendiksin voitelu)

mutta tyytyväinen oon ollu ku toi etuhaaruka on sentää kestäny se jos ois hajonnu ni ei ois tullu ajamisesta mitään ja perille on aina päästy paitsi se eka kerta ku tulpanjohto lähti, toisella kerralla sen korjas huoltoaseman pihassa ,ja ois lähteny osina mopo myyntiin jos oi haarukka toi hajonnu

ernski

tänään mittarivalot toimi :D

jalat

2 viikkoa ajamatta kun tuli käytyä skootterian luvatussa maassa. Eli Italiassa. Siellä oli hienosti hoidettu esim parkkeerauksia skoottereille. Järjetön määrä metallitolppia tai metalliaidan näköisiä pätkiä rivissä, johon saa skootterin väliin ja lukotettua tolppaan. Jos skode kaatuu, se ei kolhi muita skoottereita. Pistän kuvan johonkin tänne joskus.

Jaskapuheet sikseen. Tosiaan 2 viikkoa ajamatta ja tänään takaisin töihin. Sähköstartilla ei startannut. Ilmeisesti alipaineet kaikki kadonneet. No 20-30 polkaisua ja sen jälkeen startti sähköllä ja nätisti lähti tulille. Siinä sitten körrööteltiin töihin ja mittariin värähti 2000km. Öljynvaihdon aika heti kun iskias vaan antaa myöten kyykistellä ilman että tuntuisi siltä kun puukkoa iskettäisiin pakaraan.

Vauhti on ollut siis noin 1200-1300km 5 kuukaudessa :) Hurjaa menoa. No lähinnä työmatkaa tuolla vaan tulee ajettua.
tuumaustauko.blogspot.com
Aprilia Atlantic 500 vm.2002

fudeisti

7400 km mittarissa Classic Fudessa. 1700 oli kun ostin sen. Paremmin pelannut kuin uskalsin toivoa. Pientä säätämistä ja öljynvaihtoa ollut. Just meni mittarin pyörittäjä rikki ja pakoputki vähän pörisee,mutta kulkee paremmin kuin uutena.

tarbash

Baotianissa on 8800 km, eikä juuri vikoja oo ollunna! ;D
Repesin, tuo teippiä!!

karkulainen

5028.9km ja huomenna lisää, jos saan bensaa. pitää käydä ajelemassa varkauden suunnalla kaverin kanssa ja siellä sitten peltoautoilla ;D
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

Tomba

Meidä Bootianissa ;) On mittarissa nyt 16700, mutta kun se oli aiemmin mun kummipojalla, niin tiedän sillä ajetun ainakin 3-4 tkm enemmän ;D Taitaa siis olla pohjat tähän mennessä ::) Kummipojan käytössä ei saanut paljoa huoltoa, kun hän ei ole kiinnostunut moottoreista :'( Meillä onkin käyty pojan kanssa aika monta paikkaa läpi ja saatu laite pelittämään todella hyvin!!
Baotian BT50QT-9 -04 ja Volvo S60 2.5T

Minä_

Nyt oli Racen mittarissa reilu 4100, ja ihan viattomia kilometrejä..  :)

-Juho-

karkulainen

Onkos kukaan ottanut huomioon mittarinvalheen? Jos minulla valehtelee ~10km/h, on 5400km ajetulla kilometrejä oikeasti vähemmän kuin mittarissa. Mutta eihän se voi valehdella 10km/h joka nopeudessa.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

tarbash

Tänään räpsähti 10000km täyteen ;D
Repesin, tuo teippiä!!