Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Hero Winner

Aloittaja sepile, 31.08.07 - klo:19:54

« edellinen - seuraava »

Samppa

Kyllähän se sielä pyörii, mutta mitään ei kierrä kun mitään ei säiliössä ole. Riippuen pumpun mallista, voi tietysti poistaa koko pumpun.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

OH2KV

Tulppaisin pumpun ulostulon, mutta jättäisin hieman öljyä pumppua itseään voitelemaan, mikäli poistaminen olisi hankalaa.

Vielä rohkeampi viritys olisi laittaa säiliöön kunnolla öljyä, mutta palautella se pumpun ulostuloputkella takaisin säiliöön.

Kummatkin modifikaatiot olis pienellä vaivalla palautettavissa ennalleen.
Solifer SM rossimopo, Tunturi ajomopo, muut mopot Datsun 100A ja käyttis Datsun Violet 160J

sepile

Mitenkähän on kun mulla on variaattorihihna boxin päällä tarra jossa on joku viivakoodi ja ilmeisesti sarjanumero ja teksti Scooter engine 75 cc? Onks tässä joku isompi kone vai mitä? Mites tämän voisi jotenkin tsekata? Kaveri sanoi että onhan tossa selvästi erillainen ääni kuin 50 cc koneessa!
Hero Winner "Black Sabbath"

sepile

Me Hero Winner ajajat emme halua olla kiinalaisía tai muita merkkejä - osiossa, vaan haluamme oman sivun!!!!!!! Olisi muuten kiva tietää paljonko näitä on liikenteessä.
Hero Winner "Black Sabbath"

Samppa

Lainaus käyttäjältä: sepile - 22.09.07 - klo:11:26
Me Hero Winner ajajat emme halua olla kiinalaisía tai muita merkkejä - osiossa, vaan haluamme oman sivun!!!!!!! Olisi muuten kiva tietää paljonko näitä on liikenteessä.
Saisihan tuon luvun AKE:n kautta tietoon. Herolle ei valitettavasti ole tulossa omaa osiota, vaikka sankarien peli onkin  ;)
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Samppa

Lainaus käyttäjältä: sepile - 07.09.07 - klo:19:55
Mitenkähän on kun mulla on variaattorihihna boxin päällä tarra jossa on joku viivakoodi ja ilmeisesti sarjanumero ja teksti Scooter engine 75 cc? Onks tässä joku isompi kone vai mitä? Mites tämän voisi jotenkin tsekata? Kaveri sanoi että onhan tossa selvästi erillainen ääni kuin 50 cc koneessa!
Kyllähän tuon nyt erottaa jo siitä, kuinka vehje kulkee (ellei sitten ole jonkin verran viritetty mopo). Veikkaisin kuitenkin, että tarra on kaukoidän tms. markkinoita varten. Eurooppaan tuoduissa tuontiyksilöissä on sitten tuo moponmoottori.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

sepile

Mistä lähden etsimään vikaa, kun skootteri käynnistyy laittamalla tulpan reiästä bensaa, käy hetken ja sammuu. Kun ottaa tämän jälkeen tulpan irti se on märkä. Savua pärähdyksessä tulee aika lailla. Koneessa on tuoreöljyvoitelu.
Hero Winner "Black Sabbath"

Kenzy

Kaasuttimen suutin taitaa olla tukossa. Avaat kaasuttimen kannen, ja kammion pohjalta näkyypi messinkinen pyöreä "nappula", sen ruuvailet irti ja puhdistat paineilmalla ja jollakin liuottimella huolellisesti, myös kaasutin on syytä puhdistaa sen ollessa osissa.
Baotian BT49QT-12 vm. '07

Samppa

Olikos sulla Hero? Öljypumppujen kanssahan niissä oli myös ollut ongelmaa. Olen samoilla linjoilla Kenzyn kanssa, mutta kannattaa myös yrittää selvittää, ettei se ole valuttanut kampikammiota öljyä täyteen...
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

sepile

Herohan se. Siinä öljyssä voisi olla syy, se nimitäin valuttelee sitä omia aikojaan esim. ilmanputsariin. Taidan heittää hittoon koko tuorevoitelun. ohjethan mä sain viime kesänä.
Hero Winner "Black Sabbath"

kukkanen

kuinka moni omistaa tämän merkin mistä siihen sais osia?


sepile

Jep!
Hero toimii taas hienosti! Kyllä ne käynnistys ym. ongelmat oli bensapuolella.
Ei kun kaasari auki ja suuttimet puhtaaksi niin toimii kuin junan vessa.
Otin muuten tuoreöljyvoitelun pois eli ajelen nyt sekoitteella. Komeesti menee.
On Ihan rivakka peili kunsen  kaveri otti sieltä sen prikan, tai mikä se on pois.Vauhti nousi 55 km/h eikä kone enää huuda niin paljon.
Hero Winner "Black Sabbath"

khaosaming

#28
Hero Group ja Honda perustivat yhteisyrityksen (Hero Honda) vuonna 1984. Tällainen toimintamalli oli tuiki tavallista Intiassa, koska maassa oli vahva protektionistinen yrityskulttuuri. Hankkimalla yhteistyökumppanin ulkomainen yritys pääsi sisämarkkinoille, mikä muutoin olisi ollut poliittisista ja verotussyistä kannattamatonta. Muita vastaavia kimppajuttuja olivat Bajaj ja LML, kumpainenkin vuorollaan Piaggion kelkassa, sekä Lambretta ja SIL. Jopa Jawalla oli kumppani, joka valmisti Intian markkinoille moottoripyöriä (Jawoja) nimellä Yezdi.

Nykyään Hondalla on Intiassa oma tuotantolaitos Honda Motorcycle & Scooter India (HMSI) Narsapurissa Karnatakan osavaltiossa.

--> http://www.honda2wheelersindia.com/

Hero jatkaa erillään ostettuaan kumppaninsa osakkeet. Heron tuotteilla on suorastaan juhlalliset mallinimet: Maestro, Glamour, Splendor, Karizma, Achiever, Passion... Tällainen Hero minulle kelpaisi vallan hyvin.

--> http://www.heromotocorp.com/

Puuttuu enää Masturbator ja Ejaculator...*

*Real Life Ridersien TM.

EDIT: Hero Cycles oli olemassa jo ennen Hondan mukaantuloa.
Four wheels move the body, two wheels move the soul.

pekpel

Alkoi jostain syystä hymyilyttään  ::)
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..