Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Suzuki Love

Aloittaja Love82, 30.05.07 - klo:19:23

« edellinen - seuraava »

Samppa

Kyllä sen kuuluu vaihtua ilman hellityksiäkin. Se vaihteisto itsessään on korjaamisen kannalta melko eksoottinen eli toivotaan, että homma alkaa toimimaan pelkällä öljynvaihdolla.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

larentso

Täytyy toivoa, jos ei lähe toimiin niin täytyy viedä johonkin. Edellinen omistaja oli jättänyt hanan prime asentoon, käänsin sen normaalille ja nopeus on max 32 km/h. Onko Loven normaali nopeus?
-Se on Suzuki CL50, eikä mikään isileasing-

Samppa

#272
On normaali nopeus.

PRI asento tarkoittaa, että bensaa valuu jatkuvasti. Pitäisi käyttää ainoastaan silloin, kun on ajanut vaikkapa tankin tyhjiin ja käynnistää uudelleentäytön jälkeen konetta.

EDIT:

Loven putki on pieni ja ahdas ja karstoittuu nopeasti. Ahdistava putki laskee välittömästi tässä nopeutta. Putki ml. pakokanava / sylinterikansi kannattaa puhdistaa liioitellun usein. Itse putsaan melkein vuosittain.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

larentso

#273
Joo täytyy puhdistaa. Paljon on vielä Lovessa laittoa kesää varten ::) . Mites muuten onko äänenvaimentimessa villaa, että uskaltaako polttaa tuon putken. Ja eikös Lovessa ole erillinen vaihteisto. Meinaan sitä että mitä öljyä sinne perään laitetaan kun opas sanoo että 20w/40 moottoriöljyä. Eikö menekään automaattivaihteistoöljyä.
-Se on Suzuki CL50, eikä mikään isileasing-

Samppa

Siinähän ei ole variaattoria, vaan ihan "oikea" vaihteisto. Öljyä tulee vain tuoreöljyvoitelusäiliöön (normi 2-t sekoittuva) ja vaihteistoon (20W/40).

Putkea en ole auki rälläköinyt, mutta uskaltaa polttaa. Olen puhdistanut putken joko polttamalla (ja sitten vielä kuumailmapuhaltimella samalla tohottanut) ja pari kertaa myös tulppaamalla toisen pään umpeen ja liottamalla pari yöttä bensassa.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

larentso

Hain Castrolin automaattiöljyä. Ei ollut kaupassa kuin 10w40, no onpahan notkeempaa ;D
-Se on Suzuki CL50, eikä mikään isileasing-

harriveikko

Tutullani seisoo varastossa vanha love.Seissy jo ainkin viis vuotta, kun tytär kasvo siitä ulos.Kunnossa ja siisti, ei juur uutta häpee.
No joo olen yleensä oikeassa,paitsi kun olen väärässä.

larentso

Moro taas ;D
Mites tuon rattilukon voisi korjata. Katsastusmies antoi korjauskehotuksen. Vai käytänkö sitä oikein? Mikä on se pienempi lukkopesä siinä virtalukon vieressä?
Mopona siis Suzuki Love
-Se on Suzuki CL50, eikä mikään isileasing-

Coastside

Itse lukko voi toimia mutta sen runkotoppari on voitu vääntää rikki. Ne on tehty yleensä pellistä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

larentso

Mistä tällaisen topparin voisi kaivaa esiin?
-Se on Suzuki CL50, eikä mikään isileasing-

Samppa

Itselläni tuo lukko ei niin ikään toimi ja katsastusmies ei sanonut tästä yhtään mitään. Enpä ole tuota purkanut.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Harrastelija

Tervehdys kaikille! Onko ketään teistä perehtynyt suzuki loven kuristukseen? Elikkä,olisko tietoa missä sijaitsee? Olen ollut jo kuusivuotta loven omistaja,eikä vieläkään ajokunnossa.  Samalla loven rinnalla käyttöentisöin tunturi cityä,puch koneella.

Harrastelija

Edelliseen viitaten,kumpi olisi järkevämpi tehdä? Kuristettu 1.36Hv/4500 vai kuristamaton 3.5Hv /5500 suzuki love.Molemmissa on koneen osat identtiset ja kaasuttimessa samat suuttimet. Ainoa ero on kuristus toisessa versiossa.Toivoisin pikaisia vastauksia.

Coastside

Väljästi tulkiten  nykysääntöjä voi soveltaa eli tehorajoitusta ei ole, mutta niissä on tyyppilätkässä tehomerkintä. Kukaan tuskin tulee mittaamaan.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

larentso

Loven kytkin luistaa jostain syystä :-\ tiedättekö mistä voisi saada ostettua uuden. Vai pitäskö ajella vaan se vanha ihan loppuun.
-Se on Suzuki CL50, eikä mikään isileasing-