Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Givi takaboksi Honda PCX:ään..

Aloittaja Erx, 14.08.23 - klo:12:34

« edellinen - seuraava »

Erx

Ajattelin laittaa takaboksin Hondaani ja siihen liittyen nyt pari kysymystä mielen päällä:

1) Givi e300nt2 Tech > boksin mukana on Monolock asennuslevy. Katsoin kuvia siitä ja myös Hondan kiinnityskohdista. Mietin, että pitääkö tuon asennusleveyn lisäksi vielä ostaa sellainen kiinnitys teline? (kuten alla olevassa kuvassa) Vai saako sen boksin mukana tulevan asennuslevyn kiinni suoraan?

2) Penkkiä ympäröivää paneelia on irroitettava ja tässä nyt probleemia > paneelin kiinnitysruuvien päät oli pyöristyneet, toinen aukesi nätisti, mutta toisen kohdalla oli käytettävä vastakierretappia. Pulpahti mieleen, että mistä olisi hyvä tilata Hondaani ruuveja ym pientä tarvittavaa varaosaa?

3) Saatuani ne 2 kiinnitysruuvia auki.. niin se penkkiä ympäriöivä paneeli ei yksinkeritaisesti suostunut irtoamaan, jumittaa kiinni sieltä aivan perästä. Katsoin juutubelta 3 eri pätkää, missä kaverit irroittivat nätisti tuon paneelin. Onko tässä 2019 mallissa jotenkin erilainen kiinnitys, vai mikä himskatti siellä pitää paneelia kiinni. En uskalla voimalla irroittaa, jotta paneeli ei vahingoitu.

Neuvoja ja vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan  :)


Coastside

#1
Ne muoviset alustat on liian joustavia ilman lisätukea, kuten tuossa kuvassa.
Itse kiinnitin nostokahvaan, enkä saanut laatikkoa kiinni siihen liian jouston vuoksi. Lisätuenta auttoi. Jos saa kiinni niin ettei se taivu, lisätuke ei tarvitse.

https://youtu.be/sJfSd_8Jteg

Tuolla ohjeella sen saa kiinni.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Erx

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 14.08.23 - klo:14:44https://youtu.be/sJfSd_8Jteg

Tuolla ohjeella sen saa kiinni.

Kiitos! Tuon samaisen videon pätkän katsoin itsekin. Kaverilla lähti niin nätisti irti tuo lista. Minun hondassa jumittaa tosi tiukasti sieltä perän päästä, olen yrittänyt irroittaa.. mutta tiukassa on. Ja mietinkin, että joutunen tilaamaan tuollaisen kiinnitystelineen, mistä laitoin ylempänä kuvaa ja siihen sitten se boksin ritilämäinen asennuslevy kiinni.

Coastside

Lainaus käyttäjältä: Erx - 14.08.23 - klo:15:14
Lainaus käyttäjältä: Coastside - 14.08.23 - klo:14:44https://youtu.be/sJfSd_8Jteg

Tuolla ohjeella sen saa kiinni.

Kiitos! Tuon samaisen videon pätkän katsoin itsekin. Kaverilla lähti niin nätisti irti tuo lista. Minun hondassa jumittaa tosi tiukasti sieltä perän päästä, olen yrittänyt irroittaa.. mutta tiukassa on. Ja mietinkin, että joutunen tilaamaan tuollaisen kiinnitystelineen, mistä laitoin ylempänä kuvaa ja siihen sitten se boksin ritilämäinen asennuslevy kiinni.
Ne hakaset pitää kiilata auki, kuten se tekee videossa.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Erx

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 14.08.23 - klo:15:26Ne hakaset pitää kiilata auki, kuten se tekee videossa.

Joo, senkin olen tehnyt. Minulla oli pari samantapaisia muovisia työkalujakin kuin tuolla videon kaverilla. Mutta jokin pitää katetta kiinni, ei reunalta.. vaan vähän keskempää sitä takaosaa. Vaikea nähdä, että mistä kenkä puristaa.