Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Äänestys: Kuinka kovaa vakiokiinalaisesi kulkee?

Aloittaja jalat, 27.08.08 - klo:21:02

« edellinen - seuraava »

openflow

LainaaOlenkin miettinyt että voisiko tämä olla niitä yksilöitä, joissa on 63cc sylinteri tehtaalta livahtanut mukaan.

Voihan se olla mutta kyllä toi >60 km/t on ihan mahdollinen myös vakio 50cc-4t:llä. huippunopeus on aika pitkälti ilmanvastuksesta kiinni. 50-->63cc ,vaikutus nopeuteen on vain ~5 km/t luokkaa.

ernski

fude sport kulki kaikki muut kurit pois otettuna paitsi varin prikka mittariin 58km/h

jalat

Hitsi kun itse ei voi antaa kuin yhden äänen :) En voi antaa tuon toisen fuden vauhtia tuonne. gps-mittarin mukaan sen on suoralla noin 55-56km/h. Oma se ei ole alkujaan ollut ja laitteella ikääkin jo viitisen vuotta, mutta uskoisin kaiken olevan originaali tavaraa. Tai vastaavaa. Mitä nyt imukaula on sitä nykyistä kapeampaa ja 6.5g rullien tilalle meni 4g rullat.

Toisaalta kun ei tosiaan ihan varmaksi tiedä onko kaikki alkuperäistä, niin ehkä ihan hyvä ettei sitä saa merkattua tuohon tilastoon.
tuumaustauko.blogspot.com
Aprilia Atlantic 500 vm.2002

Pyrres

#18
Oma Jincheng Sudoku vm-09 menee 56km/t GPS nopeutta ja voi olla että olisi se vielä siihen 60km/t jaksanut mennä jos olisi ollut suoraa mutta hiukan liikaa ehkä mun makuun ottaen poliisit huomioon. Kiihtyy kyllä kivasti ja ylämäkeenkin mennään sen 40km/t ellei ole tosi jyrkkä. Suoraan kaupasta ostettu siis ja vain perushuollot tehty, ei mitään kurien poistoa. Alamäkeen on kelattu mittari loppuun eli todellista ehkä 70km/t.

E:korjataan, kyllä tuo Racechrono näytti tallentaneen lukeman 58km/t monessa kohtaa, eli kyllä se yli 60km/t menis.
Ajovälineet:
VW Kupla -65 rakenteilla vielä pirteämmällä koneella
Solifer SM -77 projektina kuplan rinnalle hiukan rauhallisempi kruiseri
CPI XS250 -10 TL-mönkijä työmatkakulkineena ja leikkikaluna

VariJari

Tämmönenkin aihe täällä... niin saakos mittauksen tehdä kyyryssä tuulenvastuksen minimoimiseksi vai ihan normi ajoasennossa  ???  :-\ Pitää tuo vakio käydä kellottamassa... _vakiona_ siis, kaasarin tappi poistettuna gps lukema on jo projekti threadissa.

Harrastelussa: bt49qt-12

karkulainen

Minä ajan ja ajoin aina normi ajoasennossa. ;D Kokeilin kerran kyyryssä * ja mittari näytti sen 85km/h, kyllä se vaikuttaa.

*Multivarilla ja vakiorullilla, tasaisella.
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.

skodesti

#21
daifo vm 2004 ei kureja ollut tehtaaltalähtiessään, meni vakiona 50suorilla jos oli tyyntä! Ai niin unohdin sanoa että vakio rullilla jotka olivat sitten punnitessa 10g  ::)

kalevi

#22
Baotian Rebel Bt49-QT12 Elektronista rajotina ei ollu uutenakaan.

Tasasella tyynellä ~57kmh gps, jyrkkään alamäkeen ~75kmh gps. Alko tuntuun jo vauhilta Moponmittarissa ei enään asteikko riittänyt, mutta ylämäkeen 30kmh paino 100 kg. Malossin multivarin, kevyempien rullien, 90 suuttimen, imukaulan tasoituksen ja messinkitapin poiston jälkeen huiput tasasella ja alamäessä suunnilleen samaa luokkaa, mutta kiihtyvyys ja mäennousu parani huomattavasti. Pitäisi jostain keksiä siihen joku rajoitin, kun se vie tuota 60 kiloista jälkikasvua vähän liian lujaa, kun melkein poikien Derbien vauhissa pysyy


-Solifer XTR Export
-2X EX Baotian Milan Sport Bt49-Qt9d
-EX Baotian Bt49-Qt12 Rebel-

Testierkki

Pakko oli laittaa holkitta nopeus. sillä kymsotin oli rikki ostettaessa uutena. ja nyt ku alkaa viimein olee kunnossa ni nopeus 55 tuntumassa. laadullisesti toi mun yksilö on ollu niin surkea että on kyllä viimonen kymsotin mitä ikänä hankin.

VariJari

Jees, tulipa vihdoin ajettua pidempi suora ees-taas tällä uudemmalla -06 -7b:llä, normi ajoasennossa toiseen suuntaan huiput 56 ja toiseen 59, GPS:llä tottakai.. ja vakio toki, kaasarissa tappi paikallaan. Variaattorin rullat 6.xg -> 5g.
Harrastelussa: bt49qt-12

Coastside

Pidän keskinopeutta parempana mittana kulkupuolesta tietyllä reitillä, jossa ilmenee sekä ylä - että alamälinopeus ja suoranopeus. Matka ei kannata olla pitkä koska koneen rääkki on jo kova, jos virejä on. En enää kokeile alamäkihuippua, koska ääni sattuu.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

purgiaali

Agilityn nopeus rajoitettuna oli 42kmh. Nyt rajoittamattomalla holkilla kierrosrajoitin astuu peliin 56kmh nopeudessa. Nopeusmittarilukemat näissä nopeuksissa 50 ja 65.

alm623

Kävin mittaamassa kaverin navigaattorilla oman Huatian HT50QT-9 kulun. 56-58km/h menee tasasella  Alamäessä, suht pitkä, navi näytti 66-67km/h. Oma mittari näyttää päin peetä. Valehtelee 10km/h.  Muuta ei ole tehty, kuin 4.7g rullat vaihdettu 6.5g tilalle.  Tuohon samaiseen ylämäkeen navi näytti 45km/h.  Ihan jees arvoja vakiolle 4-t vehkeelle. ite painan 70kg.

Sapeli

#28
Kyllä se noin 50 - 55 km/h kulkee suoralla. Pitkällä alamäessä ajellessa se menee yli 60 km/h paikkeilla.

Jack

#29
Tosta näkyy ajelu
http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=303282
Kun punaisen nopeuskäyrän päällä pitää hiirtä niin näkee tarkemmin nopeudet.
Huippunopeus jäi hiukan alakanttiin, siinä oli liikennettä.