Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

4tahti Solifer Mad croc GT2

Aloittaja Perseleguaani, 25.03.17 - klo:10:57

« edellinen - seuraava »

spinneri

Mikäli variaattoriin ei mene sähköjohtoa, ja mikäli cdi boxista ei lähde johtolenkkiä, saattaa kaasuttimessa olla kaasuttimen kannen alla jokin tappi/holkki joka estää luistin nousun ylös asti. tällöin kaasuttimen imukanava ei aukea täysin auki. Kaasutin siis irti ja nostaa tuota luistia varovasti vaikka ruuvimeisselillä. jos menee ylös asti, niin kaasuttimen kalvon alla ei pitäisi olla mitään ylimääräistä. Omasta solifer xtr 50:stä en ole löytänyt mitään näistä rajottimista. Pääsuutin oli kokoa 104. Mitä lienee kiinalaisten mittayksiköitä, koska tuon kokoisella suuttimella ei vakiomopo toimi mitenkään päin. Tällä hetkellä pääsuutin kokoa 84, sekä ilmanputsarista sisempi kuristusputki pois. putsarin ulommasta töttöröstä en suosittele ottamaan tuota "sihtiä" pois, jollet halua moottoriisi oravia... tuossa ulommassa ilmanoton putkessa olen törmännyt kahteen erilaiseen sihtiin. sellainen jossa on 4 pientä reikää ja sitten tuollainen avaramman mallinen sihti joka omassani on. Kombinaatiothan löytyy kokeilemalla, mutta omaan vakiomopooni nuo toimivat. tasasella kerää vauhtia gps:llä mitattuna 57kmh. tällöin kierroslukumittarista loppuu lukemat ( tuskin pitää paikkaansa). alamäkeen olen gps:ään päässyt 67 mutta tuossa nopeudessa kiekkamittari näyttäisi jo n. 12000 kierrosta ja venttiilit alkaa raikaamaan aika rajusti. Olikos etuvariaattorin ja lohkonvälissä muistaakseni myös jokin peitelevy jonka irroittamisesta olisi jotain hyötyä?  Joren videoita joskus katsellut youtubesta. 3 ruuvilla kiinni. onkos tuo mad crocci 2 vai 4 venttiilisellä padalla?

pera8x

niin, onko tuo kone 4 venttiilisellä kannella? jos on, niin sitä ei kannata kierrättää ainakaan yhtään enempää, mitä on tarkotettu. se on herkkä vekotin vikaantuun ja sitten, kun se vikaantuu, niin tuhot on melkosen isoja. nimimerkillä nokka-akselin laakerinkuulia öljypohjassa..