Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Vakuutusmaksu, yhtiöiden vertailua

Aloittaja Tiina89, 27.04.07 - klo:16:15

« edellinen - seuraava »

Partanen

Siis moponko vakuutus IF:issä 156 euroa?
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

harriveikko

Ei kyllä mulla skootterissa on 98 kuutioo ja sen vakuutus on nyt toi.Mopokin on kalliimpi.
No joo olen yleensä oikeassa,paitsi kun olen väärässä.

Partanen



    Skootterini.com »Moposkootterit »Yleinen keskustelu moposkootterit »Vakuutusmaksu, yhtiöiden vertailua

Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

viisnelonen

Lainaus käyttäjältä: harriveikko - 10.03.15 - klo:11:12
Ei kyllä mulla skootterissa on 98 kuutioo ja sen vakuutus on nyt toi.Mopokin on kalliimpi.

Paljonko bonuksia ym alennuksia ?
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

harriveikko

No toi on mulla perusmaksu, mun bonukset on noissa moottoripyörissä.Kyl siinä on jotain keskittämis alennusta, kun kotivakuutus ja kaks autookin sielä on.
No joo olen yleensä oikeassa,paitsi kun olen väärässä.

Mr X

Tuli tehtyä alustavaa hinta-arvontaa liikennevakuutuksen osalta, kun nyt näyttää, että lisää ajopelejä tulee nurkkiin.

If 648 €, POP 174 €, Fennia 216 € ja Pohjola 204 € pyöristettyinä tasalukuihin.

Vähän aikaa sitten POP antoi parikymppiä halvemman hinnan, joten odotamme vapun tienoilla vaihtuvan vakuutuskauden kunniaksi lievää hinnannousua muihin rakkineisiin.

pekpel

Tapiola tarjos Kymsottimeen liikennevakuutusta 287 €uroo pär vuosi
Mukana ei ole keskittämisalennusta joka pudottais tuon maksun 239 €uroon.
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Kone

On perkele mopon vakuuttaminen hinnoissaan!

Mr X

POPista tuli otettua vakuutukset tuohon hankintaan. Liikennevakuutuksen osuus on tuo 174 €.
Uusi vakuutuskirja toiseen rakkineeseen näkyi olevan myös siellä, ja sen parikymppiä näkyy nousseen liikennevakuutuksen hinta.

KaisaK

Kysyin Popilta hintaa reilu pari viikkoa sitten, silloin se oli noin 184e liik.vak. + osakasko. Nyt kun eilen soitin ottaakseni vakuutuksen, niin oli hinta pompsahtanut 211 euroon. Olis kannattanut pyytää silloin chatissa virallinen tarjous niin olisin kai saanut tuohon vanhaan hintaan mutta kun vaan yleisesti kyselin niin jouduin maksamaan tuon kalliimman. Maksueriä sai enää vain neljä eikä kuutta. Oli Pop silti halvin omalla vertailukierroksella. Alkaako ne mopoautokuskien törttöilyjä maksattaa mopedisteilla...

oskuk

Lainaus käyttäjältä: KaisaK - 26.03.15 - klo:15:45
Alkaako ne mopoautokuskien törttöilyjä maksattaa mopedisteilla...

Joo, ja mopedistien autoilijoilla, mutta taitaa eu kieltää kohta moisen ja joudumme maksamaan kohta omamme ;-)

Kaatolovi

Otin sitten oikein POP Mopo S vakuutuspaketin Vespaan, 211€ vuodessa. Tuo varkaus ja ilkivaltaturva 40€ ekstralla sai päätymään tuohon.

TURVAT

Eläintörmäysturva
Paloturva
Oikeusturva
Vastuuturva
Varkausturva
Ilkivaltaturva
Liikennevakuutus
OMAVASTUU

Eläintörmäysturva   150 €
Paloturva   150 €
Oikeusturva   150 €
Vastuuturva   150 €
Varkausturva   150 €
Ilkivaltaturva   150 €
Vespa 50LX 4V 2010 , Peugeot Speedfight 50LC 1998

Samppa

Skootterini.comilla on taas käynnissä jokavuotinen vakuutusmaksuvertailututkimus ja vastauksia yhtiöt ovat luvanneet siten, että saadaan taulukoitua noin parin viikon kuluttua.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Kone

Joillakin yhtiöillä on netissä otettuna halvempi vakuutus. Jotain -10%

Kaatolovi

Vespa 50LX 4V 2010 , Peugeot Speedfight 50LC 1998