Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Paljonko kilometrejä kaudella 2015

Aloittaja Juhanius, 18.04.15 - klo:21:11

« edellinen - seuraava »

Juhanius

Kausi alkoi huhtikuun alussa, nyt GTS:n mittariin tullut 500 km lisää.


Sent from my iP
Vespa GT 200 2004
BMW F 800 R 2010
Triumph Aventure Explorer 1200 2012
Vespa GTS 300 2008

arla_m6

Aloitin kauden 9.3.2015  ja tähän mennessä ajettu jo samat 500km (vain työmatkaa). 5000km huolto pitää tehdä huomenna. Kelit alkaa paraneen joten eiköhän sitä saada Jonwayn mittariin mukavat lukemat tälle kaudelle.

-arska-

harriveikko

Pikkasen vajaa neljä kilometriä.Ei kelit vielä hyväile.
No joo olen yleensä oikeassa,paitsi kun olen väärässä.

pekpel

Mulle tulee nippanappa parisataa kilsaa viikossa, ihan työmatka-ajoo..
Hupiajelu tuo sitten omansa lisää.

Mopo piti tankata joka viikko, Hookkani vaan joka toinen viikko..
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

Wanhapappa

Veikkaan koko kaudelle n. 10.000km. Viime kaudelle tuli n. 5000km. Vielä tälle kaudelle ei ole tullut paria sataa kilometriä enempää, meillä on täälläpäin ollut melkosen kylmä, luntakin maassa vielä hieman. Kesän tullen päästään sitten kunnolla liikenteeseen.

pugt200

Tulee hiljainen ajokesä, korkeintaan pari tonnia. Yhtään reissua ei ole tiedossa ja nurkka-ajo on jäänyt aika vähälle. Harmi.

oskuk

Lainaus käyttäjältä: pugt200 - 20.04.15 - klo:07:14
Tulee hiljainen ajokesä, korkeintaan pari tonnia. Yhtään reissua ei ole tiedossa ja nurkka-ajo on jäänyt aika vähälle. Harmi.

Moottoripyörällä ei vaan tule niin lähdettyä kuin skootterilla, jo se puolen tunnin pukeminen tappaa ajatuksen kurvata kioskille.

Wanhapappa

Lainaus käyttäjältä: oskuk - 20.04.15 - klo:12:35
Lainaus käyttäjältä: pugt200 - 20.04.15 - klo:07:14
Tulee hiljainen ajokesä, korkeintaan pari tonnia. Yhtään reissua ei ole tiedossa ja nurkka-ajo on jäänyt aika vähälle. Harmi.

Moottoripyörällä ei vaan tule niin lähdettyä kuin skootterilla, jo se puolen tunnin pukeminen tappaa ajatuksen kurvata kioskille.

Pukeudun aina ajoasuun lähtiessäni vaikka sinne kiskalle skootterillakin. Lähimmälle kiskalle on täällä muuten matkaa 20 km.  :)  Tällä välillä saattaa sattua ja tapahtua ihan mitä vain.

pugt200

Mä en vaan enää keksi minne ajaisin hupia??

oskuk

Lainaus käyttäjältä: pugt200 - 20.04.15 - klo:15:01
Mä en vaan enää keksi minne ajaisin hupia??

Joo, suunnilleen tuo sai aikanaan lopettamaan mp-ajelun: jos lähtisi vaikka Turkuun, mutta kanniskele sitte kypärää, ja mihin pistäisi ne lp-levyt jotka osti, tai jos lähtisi Särkisaloon, mutta mihin pistäisi sen hauen jonka sai? Ja miksi ajaisi johonkin missä on jo käynyt, ilman mitään asiaa?
Mutta ihminen on henkinen olento -nyt taas voi ajella päämäärättä ympyrää kuin 16-vee nulikka ;-)

Oli sen verran vilakkata, että pysäytettyäni kaivoin pipon esiin ja menin tuulettomaan kohtaan rinnettä makaamaan aurinkoon ja imemään säteitä toviksi. Siinä katselin lokkien kiertelyä nostoissa ja kyllä: tuli koskenäänestä pissahätä. ;-)

panoraama






pugt200

Kävin testaamassa tuulilasin. Satakolmekymppiä oli vielä ok mutta sitten meteliä oli liikaa. Oikein korvia vihloi, kunnes tajusin, että olin unohtanut korvatulpat. Eipä mitiä hätiä jos ilman tulppia pystyi tuohon vauhtiin. Kurvasin äkkiä kotiin kuuloani tärvelemästä.

pekka

Laiskasti on alkanut kilometrit tänä vuonna kertymään... Lauantaina voisitte ajaa vaikka Raisioon? http://www.skootterini.com/foorumi/index.php?topic=6371.0

Tervetuloa!
Piaggio NRG DD 2007, Honda SH 300 2008, Vespa SS 180 1965, Vespa SS 180 1968, Vespa PX 200 E 1983, BMW C 650 GT 2013, Vespa GS 160 Mk 1 1962

Partanen

On jo hytti maksettuna laivalle, lauantaille. Ei pääse Raisioon tällä kertaa.

Muuten en odota kovin suuria ajosuoritteita tälle kesälle. Ajokaverit vähissä, ja nämä omat nurkat on nähty jo melko monta kertaa. Voihan sitä tosin käydä tarkastelemassa kuinka paljon tuttujen teiden kunto on huonontunut viime kesästä. Kurvaillaan sen verran mikä mukavalta tuntuu. Sehän se harrastuksen ajatus on, että harrastaa vain siten että homma pysyy mukavana.
Vespa HPE 2021
Vespa PX200 E 2003

oskuk

Lähtö Venetsiaan lauantaina, pientä kevään kiritystä..

GTS300SS

Toistaiseksi ajettu GTS:llä reilu tankillinen. Viime vuonna kilsoja tuli n. 7000 ja samoissa lukemissa menee varmaan tämäkin vuosi. Huviajoa tuosta ei ole paljoakaan vaan lukema koostuu pääosin työmatkoista. Ja sitten lisäksi kaikki asiointi tulee hoidettua pääosin Vespalla, siihen kun mahtuu tavaraa hyvin kyytiin. Autolla lähden kaupungille vain pakottavassa tarpeessa.  :)