Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

apua!

Aloittaja kiiwiboi, 20.04.18 - klo:22:25

« edellinen - seuraava »

kiiwiboi

noniin elikkäs mulla on probleema..

tästä kohtaa on irronnut ruuvi :

https://aijaa.com/Z6gteW
huomasin myös kun olin laittamassa uutta ruuvia että se vastakappale on jotenkin katkennut/murtunut eli siihen ei saa ruuvia? joten keksin hullun amis_ratkaisun :

https://aijaa.com/rgUGwu
mutta nuo vinkuu ajaessa niin hirveesti joten ei ole hyvä ratkaisu.. ja HUOM! tuo koppa raottaa varmaan n 1cm verran  alhaalta ja oikealta, saako se raottaa? voiko olla jotain haittaa jos se raottaa?*

Coastside

Vinku kertoo hankaamisesta ja jos koppa ei ole paikoillaan on syy selvä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

kiiwiboi

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 20.04.18 - klo:23:03
Vinku kertoo hankaamisesta ja jos koppa ei ole paikoillaan on syy selvä.
alkoi vinkumaan vasta kun laitoin nippusiteet joten luulen että tulee niistä nippusiteistä se ääni kun viima vetää :D

joni_k

patenttiviritelmillä on hyvin usein patenttiviritelmä lopputulos.. ;D

tapiovuorent

Eikös siinä ole ollut 6 mm. pultti. Onko kierteet hajalla , ettei siihen uutta pulttia saa.Kierteitys tuossa kohtaa on lohkossa niin ,ettei sinne takapuolelle saa mutteria. Jos kierteet on rikki , niin voisit kokeilla esim. 7 mm. peltiruuvia , jospa se ottaisi kiinni. Paras konsti olisi tietysti porata 7 mm. reikä ja tehdä 8 mm:n kierteet. Silloin kyllä pitäisi kotelon holkki vaihtaa 8mm:n kokoiseksi. Nuo kyllä pitäisi "Amiksen" käyneeltä onnistua. Siis , jos on kierteitysvälineet.Tuo sinun viritys , on sieltä huonoimmasta päästä. Roudarinteippi olisi kyllä sitäkin huonompi.
Onhan noita "kierteenkorjaussarjojakin " siis holkkeja.Niistä ei ole kokemusta . Esitin tässä vain nuo helpoimmat vaihtoehdot.

tapiovuorent

Nyt tarkemmin lukiessani , olithan maininnut , että kierreosa on jotenkin murtunut. Neuvoni olikin sitten ilmeisesti ihan turhaa löpinää.
Tutki nyt sitä , ja mieti miten sen voisi korjata. Näiden kuvien perusteella , en minä ainakaan , voi vielä auttaa.

kiiwiboi

Lainaus käyttäjältä: tapiovuorent - 21.04.18 - klo:11:39
Nyt tarkemmin lukiessani , olithan maininnut , että kierreosa on jotenkin murtunut. Neuvoni olikin sitten ilmeisesti ihan turhaa löpinää.
Tutki nyt sitä , ja mieti miten sen voisi korjata. Näiden kuvien perusteella , en minä ainakaan , voi vielä auttaa.
joo eipä mitää, huomasin tuossa että siinä vieressä on kanssa vähän pienempi ruuvireikä josta siitäkin on irronnut ruuvi, voisin laittaa siihen sitten että pysyisi paremmin. mutta kiitos, ainakin tuli selville sen ruuvin koko.

Samppa

Otsikkoon olisi hyvä saada skopan merkki ja malli. Toki edes jollakin tasolla myös itse ongelmaa. Aiheen aloittaja korjannee.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

kääkkä

Olisi myös hyvä jos kiiwiboin kaikki Keeayta koskevat viestit sirrettäisiin yhteen ketjuun Kiinalaisten alueelle...