Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Tahattomat "haaverit" ja muut töppäykset (ei niin vakavaa)

Aloittaja Samppa, 22.11.07 - klo:11:49

« edellinen - seuraava »

Coastside

" 4. Mopo oli viritetty 10 min aikaisemmin kuin jäin kiinni. Pieneneekö vero?
Ei pienene. Sillä, kuinka pitkään mopoa on käytetty liikenteessä viritettynä, ei ole merkitystä autoveron määrään. "
;D
AKE:n sivulta pomittua.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Coastside

#16
Ihmettelin juuri mieleeni palautuneita iloisia mopomuistoja liittyen Pösö 102- malliin.
No, olihan se kevyenä (30 kg) kevyellä kuskilla (55 kg) pirteä mopo ja mukava ajaa muutenkin. Olin vain unotanut tärkeimmän; Silloin tutustuin hyvin kauniiseen tyttöön, josta jouduin eroamaan ja kas kummaa olin unohtanut koko tytön. ??? Yöllä hän palasi mieleeni unessa ja juttelimme siitäkin miten mopo asiaan liittyi. Muistin senkin että olimme välillä tavanneet. Vakava suhde, jonka unohdin. ::)
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

openflow

Ihmeeni kaukosäätimessä on 2-nappulaa: varashälytin & kaukokäynnistys. Olevinaan pistin "hälyttimen" päälle ==>kapistus lähti laakista käyntiin ja meni ~puoli metriä eteenpäin kunnes takapyörän ympärillä oleva lukko pysäytti karkumatkan. ei tullut muutamaa narmua suurempaa vahinkoa.

Tottakai aamulla olin vielä säätänyt tyhjäkäyntiä reilusti isommalle ,näin kylmiä säitä silmällä pitäen...

halvatun kaukokännistimet...

Coastside

Minäkin kaadoin mopon pihalla kun sateenpehmittämä maa ei kantanutkaan sivutukea. Karkea sepeli raapi pieniä naarmuja takaboxiin ja lampun koteloon.
Tussasin naarmut, jotta myöhemmin hankin maalia korjata paremmin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

karkulainen

Joskus talvella kaaduin seurattuani sladissa viriviri pv:tä ja keväällä petollinen maa oli sittenkin liian pehmeä... skooteri kaatui, vain muutama naarmu ;D
EX; Solifer xtr50. Nyk. VW Golf IV Variant 1.9TDI
Mikä näyttää helpolta, on hankalaa. Mikä näyttää hankalalta, on mahdotonta.