Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kylmäkäynnistys (minkälaisessa pakkasessa käyntiin, mikä ja kuinka lähti?)

Aloittaja purgiaali, 02.01.10 - klo:10:13

« edellinen - seuraava »

Coastside

#60
Jos kone yleensä lähtee helposti on vain pari temppua joilla pakkasessakin saa käyntiin: Koneeseen synteettiset öljyt. Öljyllä voideltu poljin toimii niin että voi polkea yhtäsoittoa kunnes lähtee. Ilmansaantia pitää rajoittaa tupolla. Kiihdytyspumpulla voi ennen yritystä saada lisää bensaa sinne. Ei koske kaasuun yrittäessä eikä minsaan sen lähdettyä.

Nyt -12,5 pakkasessa noilla tempuilla.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

ramba

#61
Oon kyllä tyytyväinen ettei enään ole nelaria, 2-tahti -20 pakkasessa tänään aamulla kaasu 1/5 auki, polkaisu ja heti ensimmäisellä tulille.. ;D

E: Poljin on hemmetin jäykkä mutta kyllä se alas menee kun voimalla polkaisee. Takaisin ylös joutuu kädellä nostaamaan.. :-*
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.

Jupesetä

Vois polkimen laittaa takaisin kun ei tuo sähköstartti taho ennää starttailla vaikka oliski sisällä lämpimässä ollu akku.
Znen ZNQT50-11 aka Fude Classic vm. 2010

purgiaali

Eilen iltapäivällä lämpötila n. -20 kokeilin kymcoa polkea käyntiin. Kolmannella polkaisulla kävi neljän työtahdin verran ja sammui. Polkaisin vielä muutaman kerran ja totetesin että lähtisi kyllä jos olisi tarve, mutta levätköön nyt ainakin loppuviikon.  :)

Soliferiakin käyttelin viikonloppuna n. -15 pakkasessa, mutta paljoa kylmemmässä ei viitsi re85:n kanssa yrittää, kun tuossakin lämpötilassa joutuu starttailemaan akun melkein tyhjäksi. Polkimen kanssa ei ole toivoakaan käynnistymisestä kylmänä.

pekpel

#64
-14 ei sähköllä käyntiin, mutta kolmannella potkasulla...

  Klik ja isonee


EDIT: V-Poweria tankissa ja löräys Masinolia..
Öljyinä 0-20w
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..