Skootterit yli 50cc (vaativat käyttäjältään vähintään A1-luokan ajokortin) > Yleiset tekniset ongelmat, niiden korjaus ja vinkit

Bensiinilaatu 95E10 soveltuvuus skodeihin ja motskareihin

(1/7) > >>

kestosippi:
https://www.e10bensiini.fi/files/256/E10-listaus_Kulkuneuvot_06.02.2018.pdf

Meinasin joku kerta kokeilla 95E10 bensalla mutta tuo soveltuvuuslista sanoo että en kokeilekaan Pösöön.

HiTec:
Tuon listan mukaan 95E10 ei soveltuisi mm. 50cc Piaggion mopoihin, vaan arvaas vaan montaako noista oikeasti mukamas tankattaisiin 98E5 ::)

Vaan ei sillä, kyllähän tuolla pers-tuntumalla ainakin on (olevinaan) eroa onko sitä 95 vaiko 98 tuon omankin Hondani tankissa, vaan silti 95:sta sitä viimeksikin tankkiin liruteltiin, vaikka kuinka "paremmin" se 98:lla käykin 8)

joni_k:
en suostu tankkaamaan 95e yhtään mihinkään vaikka saisikin ;D

konenikkari:
Mullakin on mopon kanssa sopimus, se ei juo mun viinaa,
enkä minä sen  bensiiniä  ;D

jwalk:

--- Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 13.06.19 - klo:18:56 ---Mullakin on mopon kanssa sopimus, se ei juo mun viinaa,
enkä minä sen  bensiiniä  ;D

--- Lainaus päättyy ---
juuri näin. ei minun mielestäni sovi kaasarivehkeisiin, oli sitten ruohonleikkuri tai mopo. Kehittyneet ruiskuvehkeet erikseen, ne oppivat viinan kohtuukäytönkin, ehkäpä...
silti omaan autoon tankataan mahd. vähemmän viinaksia. Kustannukset per kilometri suunnilleet samat. toinen kalliimpaa, mut menee vähempi ja sillee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta