Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

veto häipyi ensin ja sen jälkeen puristukset eikä enää käy! !

Aloittaja Bussikuski, 03.06.14 - klo:00:48

« edellinen - seuraava »

Bussikuski

Kymco agility -06

82cc isovenakansi, narakun nokka, , naraku etuvari, 19mm kaasari, , leo vince putki

Ongelma on että veto häipyi ja kumi haisi kun ajoi pidemmän matkan kaasu auki ja putkesta savuaa muutenkin kummallisen paljon? Mistä mahtaa johtua? Itellä kävi mielessä et olisko hihna joka  palanu jostain syystä mutta tiputtaa myös öljyä hiukan eilä hirveesti ole aikaa ku tein levät huollon!

Daywalker-75

Fuskaisikohan venttiilinkumit öljyä ja painetta?
Kesää odotellessa..
"Pääsispä jo korjaamaan sitä kinkkiä"

Bussikuski

Nii en sit tiiä tarvii varmaan ottaa auki ku kerkee

Bussikuski

Kurkkasin koneeseen ja kaikki näytti aivan normaalilta.
Kannen otin irti ja kaikki oli kunnossa.
Pytyn otin irti ja kaikki oli kunnossa mutta en ottanut mäntää kokonaan näkyville
Ja kävipä mielessä että koska tuntuu ettei koneessa ole puristuksia olisi ylin tarkistamatta jäänyt männän rengas
Poikki!!?? Ens viikon operaatio on ottaa kone irti ja purkaa ja korjata viat sekä pestä koko kone !

Olisko jollain ideoita missä olis vika jos ilmenee omat aavistukset vääriksi!?

helkama sc-r


ko2610

Teepä yksinkertainen männänrengastesti purkamatta konetta: tulpanreiästä tilkka öljyä sisään, tulppa takaisin ja pyöritystä ilman kipinää. Jos männänrenkaissa on vikaa, pitäisi öljyn kanssa tuntua selvästi enemmän puristuksia kuin kuivana. Testasitko venttiilien tiiviyttä, kun kansi oli irti?
Kaasu auki ajaessa puutumista voi aiheuttaa tukossa oleva tankin ilmareikä tai tukossa oleva pakoputki.

Bussikuski

Venttiilit kauniin ruskeat eikä vuoda... kokeillaan öljyä seuraavaksi

Bussikuski

Kone on irti ja tutkiminen aloitettu. Alempi männän rengas jumissa ja männän tappia hakkasin yli puol tuntia irti ku oli palanu jollain tapaa kiinni männän päällä jäljet venttiileistä ja tosiaan öljyt haisee ihan kamalalta palaneen käry ja sellanen tahmea ku käsiin jää!!  Nokkapukki sinertävä ja samoin takavariaattori (käynyt siis lämpimänä)

Nyt mietin laitanko vakioksi vai tilaanko 72 joka toimii vakio kannella ihan kuulemma riittävän hyvin!?

Mielipiteitä otetaan vastaan!

pekpel

Laita 72cc.
Vakio kantta kun vähän hioo/avartaa jouheammaksi niin riittää hyvin tuolle.
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..