Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco agility 50 vm-2006 käynnistyspoljin ei palauta!

Aloittaja Bussikuski, 08.10.13 - klo:19:16

« edellinen - seuraava »

Bussikuski

Terve! Vaihdoin omaan agilityyn 82cc pytyn Ja hiukan jotain pientä ... startti ei jaksa
Pyörittää konetta ku vaivoin Ja poljinkin rupesi hyppimään yli rattaiden...
Avasin varikopan Ja selvis että "puolikuu" ratas melko sileä Ja se viereisen rattaan hampaat osittain
Sileä samoin se vastakappale varin puolessa kiinni... OSTIN NÄMÄ KAIKKI OSAT UUDET JA LAITOIN PAIKALLEEN EIKÄ PALAUTA POLJINTA SYYSTÄ TAI TOISESTA!!! MISSÄ ON VIKA ?? itsellä ei ymmärrys enää riitä ...

Ostin uuden startin Ja sekään ei auttanut yhtään rele naksuu vaan koko ajan ... mistä saisi uuden releen ...???

Kiitos jo etukäteen!

EDIT:

Ei tuplapostauksia.

Samppa
Ylläpito
Skootterini.com

Coastside

Onko kopan ohjuriholkit kunnossa ja tiiviste paikoillaan? Onko moottorin maadoitus hyvä? Asensitko polkimen jousen kunnolla?
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

kani

Ootko kohdistanut polkimen ja sen puolikuun oikein?? paina poljinta vähän alas ja pistä sitten paikalleen. Joskus ainakin sain asennettua silleen että poljin oli liian ylhäällä ja pisti kiinni niin ei se oikein toiminut.

Bussikuski

-Ohjuriholkit paikallaan ja kunnossa...
-polkimen jousi ei ole ollu irti missään vaiheessa...
maadoituksesta en osaa sanoa mutta annoin autosta virtaa kun ei jaksanut edes kahdella akulla pyöriä (ei pyörinyt silloinkaan kunnolla) ja sillon lakkas startti pyörimästä ja kuumeni ja ainoastaan rele naksui enää... Nyt on tänään asennettu uus startti...


mistä uusi rele?? releessä merkinnät: KYMCO, D402 12VDC 50A 2006. 02

Bussikuski

kaikki  rattaat on kohdallaan (eikä niitä kovin väärin edes saa asennettua)...

Coastside

#5
Mikä tahansa 40 ampeerin rele käy jos liittimet sopii tai muuttaa sopimaan riippuen tilasta jossa se on. Vanhankin voi tarkistaa tekemällä siihen sopivan kytkennän akkuun ja mittaamalla vastuksen kärkien yli kun se vetää. Jos se toimii jää ongelmakohta moottorriin tai muuhun mekaniikkaan.

Kun se on ilm. paljon ajettu kannattaa bendixin akselin holkkien tiukkuus tutkia poran terän varrella jottei ole liian väljiksi kuluneet. Hammastus on hyvin pientä eikä salli paljoa väljää.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Kinkster

Itsellä piti puhdistaa ja vähän liukastaa osa 9 ja se ura mihin se tulee:
http://www.scootusa.com/docs/139qmb_kick_start.jpg
Nyt palauttaa hienosti.