Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Like 200i

Aloittaja oskuk, 28.05.12 - klo:18:12

« edellinen - seuraava »

oskuk

Ja Salo-Uusikaupunki-Rauma -reitti meni Kymcon puolesta kivuttomasti. Raisiossa alkanut ja Uudessakaupungissa loppunut sade vähän haittasi, mutta onneksi satulan alla on ollut varalla Lidl-sadehaalari.

oskuk

#91
Nyt taas jo kotona.
Eipä ollut kuski, eikä skootterikaan moksikaan pikkukierroksesta.
Sem maailmalla huomasi että isot skootterit menevät ihan kuin mopttoripyörät: sataa kaupunkialeella jne. Ei ihme että meistä pidetään.
http://goo.gl/maps/4zsvf


...Sen verran väliajeluita Raumalla että hela tur: 362,7km

oskuk

Matkan varrelta; "vino päivä?"



Haavellisena (Ugi).



Perillä.


khaosaming

Hienoja kuvia on aina kiva katsella.
Four wheels move the body, two wheels move the soul.

Kone

Pelottiko sinua tuolla rannalla esim lokit, kun kypärä päässä? :D

oskuk

Itsea asiassa "asiaton oleskelu kiellety" -aluetta ja sain jonkun verran katseita, joten ei huvittanut esittää, että viipyisin kovin pitkään ;-)

Kone

Ei se oo asiatonta oleskelua, jos skootteriajosta huilia pitää. Ne ei ymmärrä. ;D

oskuk

#97
Jos nyt pitäisi nimetä Kymcon huonoin puoli, nin se on kantavuus. Ei paljoa viitsi mamman kanssa ajella kun perä alkaa pohjata...
tosin ei minulla verrokkiakaan ole, että miten kulkee vaikka tuo LX150 min. 150kg lastilla...

khaosaming

#98
Lainaus käyttäjältä: oskuk - 26.06.13 - klo:22:44
...miten kulkee vaikka tuo LX150 min. 150kg lastilla...
----------
Vespa LX 150:n kantavuus pitäisi olla suunnilleen 180 kg lastia. Pyörä on hyvin kevyt -- 114 kg. En osaa sanoa kulusta (nopeudesta) tai iskunvaimennuksen toiminnasta, kun en ole kokeillut. LX:ssä on sentään säätö takaiskarissa, jos se auttaisi. Tai sitten lisää ilmaa takarenkaaseen.

EDIT: korjattu takaiskarien määrä -- vain yksi.
Four wheels move the body, two wheels move the soul.

oskuk

On Kymcossakin säätö, mutta se oli jo ostaessa tapissa.

khaosaming

Lainaus käyttäjältä: oskuk - 26.06.13 - klo:23:27
On Kymcossakin säätö...
Joo, mutta sinulla on stereoperä. LX:ssä vain yksi kiinnityspiste.
Four wheels move the body, two wheels move the soul.

oskuk

Lainaus käyttäjältä: khaosaming - 26.06.13 - klo:23:44
Lainaus käyttäjältä: oskuk - 26.06.13 - klo:23:27
On Kymcossakin säätö...
Joo, mutta sinulla on stereoperä. LX:ssä vain yksi kiinnityspiste.

Juupa, mopo-Likessäkin vain yksi, mutta miten se tähän liittyy?

khaosaming

#102
Lainaus käyttäjältä: oskuk - 27.06.13 - klo:00:04
Juupa, mopo-Likessäkin vain yksi, mutta miten se tähän liittyy?
----------
Kantavuuteen? Siitähän oli puhe. LX on tässä se "verrokki", jonka eroja ja yhtäläisyyksiä Kymcoon aloin haarukoida. Kaksi kiinnityspistettä pitäisi toimia periaatteessa paremmin kuin yksi. LX:n käytöksestä, kuten edellä sanoin, ei ole kokemusta. Voisi olettaa, että ei sekään ole varsinainen kaksipäällä-menopeli. Skoottereissa on usein säästetty komponenteissa kustannustekijöiden vuoksi. Ehkä ne pohjaavat iskarit voisi vaihtaa parempilaatuisiin.
Four wheels move the body, two wheels move the soul.

oskuk

Joo, kun vaan osaisi ostaa semmoiset. ;-)

oskuk

Amerikansaitilla ovat parantaneet lähtemistä ottamalla kuristimen pois ilmanpotosta. Jännä että tämänkokoisessa värikissä moisia.
En usko taikavoimaan kylläkään...