Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Aprilia "hihna- ja rullasyöppö" Sr 50

Aloittaja jarva, 11.04.12 - klo:21:53

« edellinen - seuraava »

Coastside

#135
Jousessa on pieni esijännitys. Sitä tarvitsee vääntää vain hieman kun vääntää sen pään paikoilleen sen kokoamisen päätteeksi.


Kuvasta puuttuu pikkuratas


Jonkun muun skoden vastaava
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

jarva

Kyllähän noi kuvat vähän selkeyttää, en ilmesesti oo yrittäny tarpeeks kovaa. :D

mopo305

Pienenä vinkkinä, jos pelkkää moottori silokonia käyttää, kannattaa pintoja karhentaa vähän karkeella hiomapaperilla.
......näin teemme, rahat juomme, ja kävelemme kotiin.

kani

Lainaus käyttäjältä: jarva - 06.07.12 - klo:01:46
Osaisko joku kertoo helpon keinon millä sais potkustartin jousen takasin paikoilleen? Tuntuu, että koitan saada sitä väärin sinne tai se vaa on prkln vaikee homma.(?)

Mä en piaggion jousta saanu mitenkään paikalleen on siinä  jotkut kai onnistuneet. On hiton jäykkä ja pomppaa helposti pois kun on juuri menossa paikalleen. Piaggio/Aprilia huolloissa on työkalu millä sen voi vääntää, toki sellaisen työkalun voi tehdä itsekin, siitä löytyy kuvia netissä tai vastaavasta. Olikohan itsetehty työkalu mallia lovettu putkenpätkä missä päässä joku tanko mistä voi kääntää.

Samppa

Mä olen laittanut jousen takaisin NRG:n ja Freehin. Ei ollut mitään ongelmaa. Meni varmasti vahingossa. Seuraavan kerran kun joudun laittamaan, ei varmasti menekään.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

Coastside

#140
Jousesta saa otteen kun poraa sen langan menevän kolon johonkin rautaan jolla pääsee vääntämään, koppa kiinnitettynä pöytään vinkalla.

Kiinalaisissa on kyllä hentoinen jousi josta on haittaa talvella polkimen huonona palautumisena jos on voidellut vaseliinilla.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

kani

Lainaus käyttäjältä: Samppa - 16.07.12 - klo:11:31
Mä olen laittanut jousen takaisin NRG:n ja Freehin. Ei ollut mitään ongelmaa. Meni varmasti vahingossa. Seuraavan kerran kun joudun laittamaan, ei varmasti menekään.

Sun täytyy tehdä juutuupivideo kun seuraavan kerran laitat sen jousen paikoilleen :)