Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Myydään skootteri

Aloittaja ata66, 02.09.07 - klo:11:27

« edellinen - seuraava »

ata66

Myyn Yamaha BW'S NG skootterin vm. 2004. Skootterilla ajettu n. 4000 km, huollettu säännöllisesti. Tänä vuonna uusittu renkaat, mittarinvaijeri ja pyöriä, etujarrupalat ja takakengät, pakoputki vaihdettu "avarampaan" versioon, oik. etuiskarin stefa uusittu ja variaattorin rullat vaihdettu. Liikkuu mukavasti, noin 60km/h. Variaattorissa on prikka paikoillaan. Kytkimen kengät tarkistettu ja olivat hyvät. Katteita olen maalannut, koska naarmuja oli siellä sun täällä.

Ostin prätkän ja siten jäi tarpeettomaksi. Hp. 800 Eur (valmiiksi tingitty hinta). Skootteri on Itä-Helsingissä. Ota yhteyttä: ari.takkunen@taloverkot.fi
Jos muut mollaavat, ne ovat kateellisia.

Steelwing

Saisko kuvia? Toimiiko matka/nopeusmittari ja onko kilometrimäärä oikea, jos siihen on vaijeri ja pyörittäjä jouduttu vaihtamaan?

ata66

Totta kai saa kuvia. Mailatkaa mulle osoitteenne niin laitan tulemaan.
Km määrä on lähestulkoon oikea, koska vaijeri on mennyt poikki keväällä. Minulla skootteri ei ole ollut kuin kesän, koska prätkäkuume vaivasi. Skootterin taustan tiedän (sen voit itsekin tarkistaa) ja se on luotettava. Kerron mielelläni lisää kahden kesken.

Lainaus käyttäjältä: Steelwing - 02.09.07 - klo:18:56
Saisko kuvia? Toimiiko matka/nopeusmittari ja onko kilometrimäärä oikea, jos siihen on vaijeri ja pyörittäjä jouduttu vaihtamaan?
Jos muut mollaavat, ne ovat kateellisia.