Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Agility -06 Sähköryyppy manuaaliseksi

Aloittaja CvekS, 28.04.10 - klo:13:18

« edellinen - seuraava »

CvekS

Mahtaisiko mistään löytyä kymcoon sähkö/automaatiryypyn tilalle manuaalista, vaijerillista ryyppyä?

Olin yrittänyt etsiskellä verkkokaupoista. Joitakin vaijeriryyppyjä on löytynyt kiinalaisiin, mutta miten yhteensopivuus? Onko kellään kokemuksia?
...

CvekS

...

Samppa

Onko Kymcossasi Keihinin kaasari? Jos on, niin eipä taida onnistua.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.

pettynyt


Coastside

Kun ei tehdä ja miksi automaattinen ei kelpaa?
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

JaakkoFagerlund

Tuota hieman itsekin ihmettelen, että miksi se pitäisi manuaalinen olla, ts. mikä on saavutettava hyöty?
Älä aja kuin taksikuskit - noudata liikennesääntöjä

pekpel

Jospa automaatti ei toimi kuten haluaa.
Onkohan tehnyt jotain muutoksia skopaan ja käynti on muuttunut ja syylliseksi epäillään nyt ryyppyä.
En ole oikeassa, mutta en väärässäkään..

viisnelonen

#7
Scootercenter.de ainakin myy dellorton muutossarjaa n 10e. Lisäksi tarttee vaijerin ja vivun/nupin mitkä löytyykin jo helpommin.http://www.scooter-center.com/scoweb/pages/productdetail.grid?product=288621644608512&target=productdetail&category1=A%3AA_PIAGGIO%3AA_PIAGGIO_HEXAGON1502T&category2=CAT%3ACAT_VERGASER%3ACAT_VERGASER_ERSATZPHBL
Jos itse on ainoa skodun käyttäjä niin käsiryyppy on ihan jees.

Edit: laitoin tän vaan malliksi kun ei ole tietoo sun kaasuttimen merkistä/mallista
       ja täältä keihiniin: http://www.lambrettaspareparts.com/page19.htm
       Suomesta voi olla mahdoton löytää ns hyllystä mutta joku pikkuliike tilaa sen sulle jos et itse jostain syystä nettihankintoja tee. Varmista ensin kaasuttimesi merkki ja malli.
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman650 ja Satelis 250

CvekS

Kiitokset viisneloselle linkeistä  :)

Kaasari taisi olla CVK, mutta eikös se ole sama kuin keihin?
Pitääpä vielä varmistaa.

Ryyppy ei tahdo toimia pakkasella, jää makaamaan päälle. Ryyppy lähtee ainoastaan pois peittämällä ilmanottoaukkoa osittain, mutta valoihin pisähtyessä ryyppy hyppää uudestaan päälle. Uusi automaattiryyppy ei auttanut asiaa. Seoksien säätely ja tulpan uusiminenkaan ei ole tuottanut tulosta. Toki voisihan sitä vielä suuttimia ostaa sarjan ja kokeilla.
Tilaukseen tuo manuaali ryyppy kyllä lähteen kunhan tili tulee.
Mielestäni varmempi ja kätevämpihän tuo vaijerivipu olisi.
...

Coastside

Olen miettinyt samaa ongelmaa ja aion lisäeristää sähköryypyn sen suojakoteloa pinnoittamalla kankaalla ja alumiinifoliolla, jolloin se ei mene niin herkästi päälle.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Samppa

Kyllähän automaattiryyppy on yksi niistä paikoista, jossa niitä ihmetyksiä esiintyy kaasarimerkistä riippumatta varsinkin vanhemmiten ja silloin, jos männän ja kaasarirungon välissä on skeidaa. Myös tuo päällä makaaminen on kylmillä keleillä todella yleistä.

Kyllä minä itse ottaisin ainakin mielummin manuaalisen käsiryypyn, kuin automaattiryypyn. Siis jos saisi valita. Onneksi tuossa isossa Suzukissa sellainen onkin. Käyttö on erittäin helppoa ja toiminta on "idiottivarmaa" ellei vaijeri ole poikki tai talvella jäädä.
Jos sen voi purkaa, sen voi myös koota.