Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Uusi kirjoittelija

Aloittaja Kugisti, 02.07.14 - klo:15:41

« edellinen - seuraava »

Kugisti

Tervehdys kaikille!

Palstaa olen seurannut pitkään ja tänään päätin hankkia tunnuksetkin.

Kulkupelinä on 2014 mallinen Piaggio X10. Onkos palstalla muita vastaavan kulkupelin omistavia skootteristeja?

Wanhapappa

Tervetuloa palstalle!

Itsellä Peugeot Satelis 500, samankaltainen peli, kuin tuo X10. Ajelin muuten koeajon viisisatasella X kympillä, kiva peli, ostamatta kuitenkin jäi. Mitä itse pidät siitä?

Kugisti

Ei mitään valittamista ajettavuudessa.

Jos jotain moitittavaa pitää keksiä, niin 500 kuutioinen yksi pyttyinen kone ravistaa kohtalaisesti pienillä kierroksilla, mutta ajossa toimii mainiosti.


Wanhapappa

Lainaus käyttäjältä: Kugisti - 04.07.14 - klo:10:19
Ei mitään valittamista ajettavuudessa.

Jos jotain moitittavaa pitää keksiä, niin 500 kuutioinen yksi pyttyinen kone ravistaa kohtalaisesti pienillä kierroksilla, mutta ajossa toimii mainiosti.

Näissähän on molemmissa periaatteessa samanlainen kone, Piaggion kone se tuossa isossa Sateliksessakin on. Semmonen täristäjähän se on. Ei haittaa minua, kulkee kuitenkin itselleni riittävän ja miellyttävän rivakasti. On vaan marginaaliryhmät, jotka skoottereilla ajaa, ostavat mieluummin noit "oikeita" pyöriä. Itse arvostan aina skootterin kuljetuskapasiteettia, saa kauppakassit kivasti mukaan, enkä tykkäis ajaa aina reppu selässä. Sateen sattuessa on vähän suojassakin....

oskuk

Lainaus käyttäjältä: Kugisti - 04.07.14 - klo:10:19
Ei mitään valittamista ajettavuudessa.

Jos jotain moitittavaa pitää keksiä, niin 500 kuutioinen yksi pyttyinen kone ravistaa kohtalaisesti pienillä kierroksilla, mutta ajossa toimii mainiosti.

300 Vespa tutajaa tyhjäkäynnillä, mutta pienessäkin vauhdissa se katoaa: peilit ihan staattiset kaikissa vauhdeissa, vaikka paikoillaan heiluvatkin hieman.