Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kysy tyhmiä (rohkeasti vaan!)

Aloittaja titan, 26.05.08 - klo:11:13

« edellinen - seuraava »

remu889itse

Rahaa on mutta oulussa nuo korjaamot maksaa maltaita:D

remu889itse

Niin en korjaamoon ainakaan halua viedä kun olen vienyt jonpari kertaa muissa hommissa.

remu889itse

#2012
HANA EI OLE RIKKI!! :D otin letkut irti ja bensaletkusta tuli heti pienesti bensa "tilkkoja" sitten imaisin toista letkua niin vensaa tuli paljon.Mitä nyt :D

remu889itse

Ilmansuodattimen kurkusta valuu öljynnäköistä ainetta aika paljonkin?


remu889itse

Onko normaalit?:D jos vaihdan niin auttaako yhtään

-Zone-

#2016
Ei todellakaan ole normaalit. Vaihto uusiin auttaa 100% varmasti.

Ilmeisimmin ajat tosi surkealla ilmansuodattimella ja paljon hiekkateitä. Näyttäisi että hiekka on syönyt itsensä läpi läpistä. Millanenkohan se uusittu pytty mahtaa ollaa... ???

remu889itse

Sillonkuin osti mopon niin ilmansuodattimena toimi "kangaspala" elikkä aivan paska ilmasuodatin ja sitten vaihdoin sen ja sen jälkeen on siis tullut uusittua pytty.

Nuukailija

Jos läpissä on vikaa, niin ne pitää uusia.

Mietin vain sitä, että mitähän muuta siellä on hiekka syönyt? Se pelkän pytyn uusiminen ei välttämättä riitä jos kovin pitkästi on imeskellyt hiekkaa sisuksiinsa.

Uusithan männän ja renkaat samalla kun pytyn?


Mikä on ilmansuodattimen kurkku?


remu889itse

Nuuskailia tietenkin..Top performance 50cc trophy on nyt kiinni.

remu889itse

IHME ON TAPAHTUNUT!Skootteri meni paljon paremmi päälle kuin ennen ja kävityhjäkäyntiä 2000rpm vaikka pistin omasta mielestä huonosti käytetyt läpät!Kiitos kaikille perkuleen paljon,varsinkin zonella ja nuukailialle:)

helkama sc-r

On hyvä varmistaa, ettei ole ruuvit löysällä.

A_sentaja

Lainaus käyttäjältä: helkama sc-r - 08.09.15 - klo:20:15
On hyvä varmistaa, ettei ole ruuvit löysällä.

Aamen,, enpä paremmin olisi itsekkään enää tässä vaiheessa sanonut... ;D
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi. Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi...

remu889itse

Kyllä minä ruuvit prkule osaan kiristää :D,mitä suosittelisitte uudeksi läppäventtiiliksi?Spare wheelistä ostan siis jokaisen tuotteeneeni melkeenpä.

Nuukailija

Lainaus käyttäjältä: remu889itse - 08.09.15 - klo:21:57
Kyllä minä ruuvit prkule osaan kiristää :D,mitä suosittelisitte uudeksi läppäventtiiliksi?Spare wheelistä ostan siis jokaisen tuotteeneeni melkeenpä.

Uudet ja hyväkuntoiset läpät alkuperäisillä spekseillä, ei kai siinä sen kummempaa tarvitse?