Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kysy tyhmiä (rohkeasti vaan!)

Aloittaja titan, 26.05.08 - klo:11:13

« edellinen - seuraava »

openflow

Jos nyt välttämättä haluaa sisään ajoa suorittaa, tankillinen on enemmän kun riittävästi.

Mika Lukumies

Lainaus käyttäjältä: openflow - 13.06.15 - klo:22:20
Jos nyt välttämättä haluaa sisään ajoa suorittaa, tankillinen on enemmän kun riittävästi.
Juuri näin ja aja mielellään vaihtelevilla kierroksilla, ei pitkiä matkoja kaasu pohjassa.

Meccca

Pitääkö yleensä katalysaattori pakoputki omia ylimääräisiä ääniä ajon aikana? kyse yamaha bws 2012 skootterin putkesta. semmoinen outo kilinä ja sirinä kuuluu oikealta puolelta skootteria semmoisessa 40km/h vauhdissa.

karhumies98

Oisko joku pala irti siellä kaverilla oli omassaan irronnu pala

Lähetetty minun SM-N9005 laitteesta Tapatalkilla


porakone

Puhutaampa tästä kuvasta jossa Piaggion 2T.

Onko toi vihreä nyt se hukkaputki (niitä on 2kpl) mikä viriviritööttööthommissa tukitaan/poistetaan? Jos ei niin mikä tämä on?

Entä tuo punainen. Onko se ehkä secondary air system?

Tässä kuvassa ja monella nettisivulla - jotka ehkä perustavat tietonsa tuohon - kerrotaan '...and blanking off the secondary air system', niin miten tuo suoritetaan?

Tarkoitus olisi saada '13 mallin NRG kulkemaan sen verran ettei kiireisten autoilijoiden tarttisi hiiltyä 50 alueella ajettaessa, ja ton ohjeen mukaan ajattelin mennä.
193cm/~140kg/42v
MBK Ovetto 2000, Piaggio NRG 2013 ja paljon muuta @ http://wonk.sytes.net/

Coastside

Helpointa ja myyntiäkin ajatellen on poistaa alkuperäinen putki ja hankkia malli jossa ei noita ole.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

-Zone-

Kieltämättä olen samaa mieltä coastsiden kanssa. Jotkut putket nimittäin ei ole yhtään sen parempia vaikka hukkaputket poistaakin, eli ne vaatisi muutoksia sisäiseen rakenteeseenkin.

porakone

Juu no tossahan ohjeesahan ei mitään hukkaputkista kai puhuttukaan (vai mikä se secondary air system o?) joten en ollu niille mitään tekemässäkään, ihan vaan teknisen tietämyksen laajennusta siltä osin tossa mun kysymyksessä.

Loppukevennyksenä todettakoo että toi 45kmh taajamaliikenteessä on niiiiiin raivostuttavaa sen jälkeen kun on tottunu edellisen skoden 53-54 todelliseen :-/
193cm/~140kg/42v
MBK Ovetto 2000, Piaggio NRG 2013 ja paljon muuta @ http://wonk.sytes.net/

Coastside

SAS on putken ilmastukseen jotta katalysaattori polttaisi polttoainejäämiä. Hukkaputket on resonaattoreita jotka on viritetty haittaamaan sylinterin täyttöä lamaamalla paisuntakammion toimintaa jotta teho rajoittuisi.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

helkama sc-r

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 19.06.15 - klo:10:06
Hukkaputket on resonaattoreita jotka on viritetty haittaamaan sylinterin täyttöä lamaamalla paisuntakammion toimintaa jotta teho rajoittuisi.

Mikä lisäisi bensan kulutusta ja päästöjä.
Epäpäteviä insinöörejä on kiinassa kun päästöjä vähentävällä järjestelmällä lisätään päästöjä, että saisi mopon suomen lakien mukaiseksi.

Meccca

Kyseessä 2001 Yamaha slider eli pysty minarelli. Mikä mahtaa olla vaihteistoöljyn/peräöljyn merkki/laatu?

-Zone-


Meccca

Kiitos tuhannesti!! Ei minulla ohjekirjaa aiemmin ollutkaan :)

kekru

#1663
Mitenkäs tota kannattais alottaa säätää. Tyhjäkäynnillä lämpöisenä pysyy juuri ja juuri yli 1000 kierroksessa eikä aina meinaa pysyä käynnissä pumppaamatta kierroksia, Varsinkaan jos on kylmempi ilma tai seissyt pitempään. Tulppa kuitenkin ihan nokisen musta?

Ja alamäessä ilman kaasua rupeaa pätkimään?
Liittyykö kaikki tuohon tyhjäkäynnin säätämiseen.
Cpi Aragon gp 50cc vm. 2010

konenikkari

tota merkkiseen ei taida apuja löytyä hauillakaan.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)