Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

2014 NSC 50 R Hyytyy eikä kierrä kunnolla

Aloittaja mf35, 23.12.20 - klo:14:13

« edellinen - seuraava »

Coastside

Saattaa olla 5 voltin ruisku kun se on vakio ulostulo logiikoista.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

#16
Pitkäksi ajaksi ei saa kytkeä kumpaakaan ei 5V eikä12V.
Normaalikäytössä suuttimelle tulee vai joitakin ms jännitepulssi.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

mf35

on käynyt ilman putkea ei oo tukossa, ei sillen tietoa kun ostin tuon tytölle tuossa kunnossa oli kesällä kuulemma hyytynyt ja aikasemmin oli kait sammuillut kun pysähtyy, juu kauraa se tarvis lisää kyllä saada.

mf35

MF 35 löytyy 4 sylinterinen mutta ei oo neljällä hehkulla.

konenikkari

Lainaus käyttäjältä: mf35 - 24.12.20 - klo:16:26
MF 35 löytyy 4 sylinterinen mutta ei oo neljällä hehkulla.
Ok, ajelin semmosella paljonkin kuuskyt luvun loppupuolella, toisena oli 135,
35:lla oli paljon jännempää täydellä viljakuormalla ;D
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

konenikkari

#20
Lainaus käyttäjältä: mf35 - 24.12.20 - klo:16:25
on käynyt ilman putkea ei oo tukossa, ei sillen tietoa kun ostin tuon tytölle tuossa kunnossa oli kesällä kuulemma hyytynyt ja aikasemmin oli kait sammuillut kun pysähtyy, juu kauraa se tarvis lisää kyllä saada.

Koeta saada vaikka lainaksi, varmasti ehjä suutin.
Ja koeta löytää lnkki mopon serwice manuaaliin.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

En halua vaikuttaa papukaijalta mutta se suuttimen kokeilu irtaallaan kertoo toimiiko se. jos siinä on käyntiin vaikuttava vika, se näkyy silloin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

#22
Suutin ilmeisesti toimii tyhjäkäynnillä.
Olisi hyvä päästä mittaamaan polttoaineen painetta käydessä,
esimerkiksi t-haaran avulla.

Myös akun jännitettä vois seurata käydessä.
Tarkastaa kannattais maadoitukset, starttimoottorin läheisyydestä,
ja skotun rungosta,(yleensä lataussäätimen lähellä) avaamalla ja puhdistamalla ne.
Noita vikoja on usein.
Myös relevikoja noissa on ollut, tärinässä lakkaa yhdistämästä.

Jotain tapahtuu isommilla kierroksilla.

Myös pick-up anturin oikea etäisyys vauhtipyörästä on tärkeä.
Yleensä jos on moottorivaurio mopo ei käynnisty.
Kuinka vanhaa bensa on suosittelen 1 tankillisen 2T pienkonebensaa.
Vaikka tulppa olisi uudehko, väärä seos rikkoo sen nopeasti.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

mf35

Mitattu on käydessä ja ei muutu yhtään paineet, on uutta penkonebensa tankissa 4t ja stä cleaneriä seassa, 13,8 oli jännite kokoajan kun mittasin, tulppakin on vaihdettu kyllä jo.

Pitää kattoo se anturi sit vauhtipyörästä viellä seuraavaksi, nyt tyttö ajellut sillä tuossa pihalla ja opetellut, kulku ei silleen haitta viellä mutta se kun se sammuu kokajan kun hellää kaasun kun pysähtyy. niin suutin kyllä suihkuttaa ihan ok kun oon ottanut sen käydessä pois paikoiltaan mutta ei sit tiiä tuleeko tarpeeks sit bensaa sieltä.

pitää varmaan hankkia uus suutin se ei oon kun 100€ pikkasen vajaa

konenikkari

Ok, katso ne maadoitukset ja ruiskun rele (ei startin)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

Kaksi kanavainen oskilloskooppi olisi sopiva työkalu nähdä mitä sen pulssit on. Toinen ruiskuun ja toinen sytkään. Neuloilla saa kytkennät johtoihin.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Jotkin honda MP:t tunnistaa muuttuneet kaasuläppä asetukset,
kun pistää virran päälle käynnistämättä konetta, kääntää kaasun täysille,
ja pitää pohjassa 25 sek, hellittää kaasusta, kytkee virran pois, ja käynnistää uudelleen.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

mf35

Ei ollut vaikutusta kaasukäntämisellä virratpäällä, nyt kun se on ollut ulkona ja kylmä niin kun lähtee ajaa se hyytyy melkeen nollaan sit taas ryntää ja hyytyy sit kun lämpee käy taseen kieroksilla mut tehoton ja sammuu hti kun tyhjäkynnille laskee kaasun.

En madotuksia katsonut, mut ohjain releen oon katsonut liitin hyvä kyllä, sinne tulee 33 johtoa.

Coastside

Kannattaisi pörrätä se lämpimäksi ja katsoa tulpan väri, niin näkee onko seos mikä? Kahvinruskea on hyvä.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)