Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Moottorin asennus (ilmoita malli!)

Aloittaja Coastside, 09.08.09 - klo:13:11

« edellinen - seuraava »

Coastside

Skootteri kyljellään on helpoin tapa irroittaa ja asentaa moottori. Alapultit on tyrkyllä ja nostaa ei juuri tarvitse. Katteitakaan ei tarvitse erityisesti irroittaa kun pehmustaa kosketuskohdat.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

mopotinx3

#16
Aprilia Sportcityssä, jossa Piaggio 4t moottori, kannen ja pytyn saa vaihdettua, kun irrottaa takaiskarin alapultin ja kallistaa skootteria. Näin kansi mahtuu tulemaan pois ja sitten voikin taas nostaa mopon pystyyn keskijalalle. Kallistuskikka soveltuu varmaan muihinkin skootterimalleihin.
Aprilia Sportcity One 50 4t

konenikkari

#17
Onkohan tuo moottori rotaxin sukua?.
Ei sitä ainakaan ole aprilia tehnyt.
Eikä taida mulla olla piggiokaan.
Onkohan tuo sportcity one eri moottorilla.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Palosella

#18
Lainaus käyttäjältä: konenikkari - 01.08.22 - klo:12:31
Onkohan tuo moottori rotaxin sukua?.
Ei sitä ainakaan ole aprilia tehnyt.
Eikä taida mulla olla piggiokaan.
Onkohan tuo sportcity one eri moottorilla.

Sportcity Onessa taitaa olla sama kone kun mopo Vespoissa, eli Piaggiota se on. Ainakin kuvien perusteella just eikä melkeen sama moottori ;D

Edit tuli justiinsa mieleen, että Vespassahan on pienempi rengaskoko kun Apriliassa, eli lohkojen pituudessa on pakko olla jotain eroa ???

konenikkari

Piaggio se on C337M, tosin tuo piggion logo taitaa olla italiassa jo naisten kankuissakin :)
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)