Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Technicas silent pro e-hyväksytty?

Aloittaja Eki, 29.06.21 - klo:21:05

« edellinen - seuraava »

Eki

Varmasti joillaan on tietoa, ajattelin tämmöistä derbi gp1 skootteriin, siten etten poista mitään mahdollista rajoitinsuppiloa käyrästä, niin tarvitseeko vakiosuutinta isontaa mikäli laittaa kyseisen hiljaisen putken? Tecnigas Silent Pro Piaggio.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

konenikkari

Mikä vikana alkuperäisessä pakoputkessa.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Eki

Hirveä ruostekasa enkä jaksa jatkuvasti ruveta esim hiekkapuhalluttamaan sekä maalaamaan, toisekseen siinä on 2 kpl:tta niitä hukkaputkenpätkiä ja painavakin kuin synti, siromman ja pienemmän mieluusti tilalle.
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

ynjevi

Mulla on peugeot vivacity -06 laitoin siihen technicas silent pro putken e-hyväksytty. en huomannu mitään eroa ennenkun otin putkesta supistusprikan pois.

ynjevi

Tarkotan että jos otat supistuksen pois niin laita isompi suutin n5nro

joni_k

google kertoo että e-hyväksytty on.

Eki

#6
Lainaus käyttäjältä: ynjevi - 29.06.21 - klo:23:29
Tarkotan että jos otat supistuksen pois niin laita isompi suutin n5nro
Ok, ei tarvitsekaan huomata kunhan on ulkoisesti siistimpi ja äänet pysyy maltillisina, sekä ettei tarvi muutella mm suutinta, vie nyt jo suht' reilusti, tosin käsittääkseni iso tankki kuitenkin, olisiko peräti 11L?
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Eki

Muuten, yritin etsiä ja löysinkin jonkinmoisen service manuaalin, mutta ei siitä selvinnyt että mistä pääsee mittarin johdon liittimeen käsiksi, ei ainakaan etukatteen (luukku mistä näkyy mm tangon kiristysmutterit sekä paisuntasäiliö). Mittari toimii välillä ja välillä ei, johto on ehjänoloinen, epäilen että liittimessä hapettumaa tai muuta kontaktihäiriötä?
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Coastside

#8
Ne kokoamisen kannalta tekee liittimet samaan paikkaan kytkeä siinä vaiheessa kun muovit ei ole päällä. Se merkitsee muovien purkua. Joissain isohko luukku löytää ne.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Eki

Lainaus käyttäjältä: Coastside - 04.07.21 - klo:11:56
Ne kokoamisen kannalta tekee liittimet samaan paikkaan kytkeä siinä vaiheessa kun muovit ei ole päällä. Se merkitsee muovien purkua. Joissain isohko luukku löytää ne.
Purkasin koko etukatteen vaan eipä löydy liitintä, johto menee alumiinirungon keskelle (runko on molemmin puolin skootteria) ja keskikohtaa en äkkiseltään kyllä keksinyt miten saisin sen auki? Jos johtoa nykäsee alaspäin sieltä missä se on jumissa tms, niin saattaa mittari toimia ihan hetkenaikaa. Kyllä kateeksi käy kun katselee noita kavereitten ikivanhoja tuntureita, koneremonttikin tarvittaessa on varmasti äärimmäisen helppo:
Peugeot sf3lc 25:s skootteri 27 vuoden aikana.

Coastside

Oikealla puolella ne yleensä ovat. Katteet voi olla hakasilla ja yleensä perästä päin alkaen.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

Noita GP1 on tosimonta, mikä malli mahtaa olla kyseessä.
Kannattaa ensin tutkia, että etupyörän päässä palikka on oikein paikoillaan,
ja että siitä lähtevä johto on eheä.
Anturi johtoineen on kallis.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

konenikkari

Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Coastside

Oisko se reed releellä kuin fillarin mittarit? Silloin sen voi korvata sellaisella.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

konenikkari

#14
Ei ole, saattaa olla sama periaate, mutta toteutettu yleensä puolijohteilla
eli anturille menee yleensä kolme johtoa, kun reedille riittää kaksi.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)