Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

Kymco Filly LX

Aloittaja Coastside, 07.03.20 - klo:10:53

« edellinen - seuraava »

Coastside

#105
Raja railona aukeaa. Englannista osa 19 pv. Kulun seuranta ihan satunnaista. Harvinaisen mopon kirous. Kyyläkirouskin on mopoa haitannut. Kun pihalla korjaan, kurkkaa ovesta kyylä joka kerta. On kuin kauppatorin lokki; 2s isku. Takapihalla tehdessä naapritalon kyylä on 50 m päässä ja heittää kärrynpyörää kun huomaa ja lähtee vulvalla ajeleen.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Coastside

#106
Mopo voi tuplakulutuksella vielä toimia. 6,25/100 km. Kiinalainen vei pitemmillä matkoilla 3,3.

Syy oli ryyppy joka oli päällä koko ajan ja syy oli liitinvika johdon molemmissa päissä samaan aikaan.

8 - 9 V syöttää ryypylle, jonka vastus on 12 ohmia.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Coastside

#107
Talvipyörän 2,5" sovitus jäi tekemättä. Se napa on 15 mm liian pitkä. Ytimenä on boorit ja alumiinia päällä. Askelpora sopisi holkin työstöön, mutta on epävarma tapa ja koneen teho vääntää 17 - 32 mm. Alumiini tukkisi hiomakiven. Taidan taltata alumiinin pois ja hioa holkin porakoneella.
Tremelillä mahtuisi katkaisemaan teräsholkin jos tekisin tuen pitää se kohdallaan.

En tehnytkään vaan ostin alkuperäiset. Ehkä sattuu eteen kiinalainen 125 cc 10" pyörillä johon nuo käyvät. Tai joku vaihtaa vannekoko, jolloin pyöräkoko ei välttämättä muutu.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Coastside

#108
Mitä eroa on kymcolla ja kiinalaisilla skoottereilla? Viides vuosi alkamassa 21 v kymcolla pihalla pressun alla, eikä ruostetta tai hapettumaa missään kun kiinalaisen oli saanut lakaista pois.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Coastside

#109
Vanteet italiasta. Alkuperäiset ja siistit talvirenkaille. Harvassa kuin kanalla hampaita.

Talvimopona ihan kelpo. Kevyt ja jalat yltää maahan. Vain pakkasilla joudun lämmittämään.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04