Kirjoittaja Aihe: Kymco 4 t vm 2011 kylmäkäynnistys  (Luettu 710 kertaa)

Poissa konenikkari

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 5814
  • Professional mechanic 50V NITROX
Vs: Kymco 4 t vm 2011 kylmäkäynnistys
« Vastaus #15 : 21.06.19 - klo:14:10 »
Mitä minulla on kokemusta , niin noissa kiinalaisissa 4-tahtivehkeissä hyvät paineet on 7-9. Siis hyvässä kunnossa olevissa.
2-tahtivehkeissä 9-11 . esim. Peugeot , Keevay , Piaggio.

Väärinpäin muistit, kaksitahtiselle kelpaa 7--9 , nelareissa pitää olla min 9--11
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Poissa Coastside

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 18169
Vs: Kymco 4 t vm 2011 kylmäkäynnistys
« Vastaus #16 : 21.06.19 - klo:14:14 »
Nelarin täytös on parempi. Siksi suurempi paine.
Ihmisen elämä on täynnä muiden valintoja.
Use fat to loose fat  (;

Poissa tapiovuorent

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 381
Vs: Kymco 4 t vm 2011 kylmäkäynnistys
« Vastaus #17 : 21.06.19 - klo:19:41 »
En muistanut väärin.
En ole kyllä varsinainen ammattilainen.
Olen korjannut vain , noin 50kpl. 4-Tahtimoottoria . Suurin osa kiinalaisia 139QMA/ B moottoria .
Noin 25 kpl. 2-Tahtisia : Piaggio, Italjet,Aprilia,Keeway,Generic,Peugeot,yms.

Poissa Magnus6

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 9
Vs: Kymco 4 t vm 2011 kylmäkäynnistys
« Vastaus #18 : 26.06.19 - klo:10:14 »
Moi taas
Pientä päivitystä, mittasin puristukset uudestaan ja kääntämällä kaasua nousi 8 bariin=lienee ok.seosruuvi säädetty tipsin mukaan, ryyppy toimii.napista ei käynnisty lainkaan kylmänä, lämpimänä kyllä mutta tämä ei ole ongelma lainkaan.hyvin on startannut (ekalla polkaisulla) ,katsotaan mitä tulevaisuus tuoo.kiitokset kaikille vastanneille ja mukavaa kesää.terv Magnus

Poissa Magnus6

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 9
Vs: Kymco 4 t vm 2011 kylmäkäynnistys
« Vastaus #19 : 26.06.19 - klo:10:17 »
Ja vielä, pickupin ja vauhtipyörän rako 0.7 mm tulkin mukaan

Terv Magnus

Poissa konenikkari

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 5814
  • Professional mechanic 50V NITROX
Vs: Kymco 4 t vm 2011 kylmäkäynnistys
« Vastaus #20 : 26.06.19 - klo:14:21 »
8bar on jo hyvän puolella, ja todennäköisesti paranee kunhan tulee kilometrejä.
Pick-up välys saisi olla mieluusti 0,4-- 0,6mm.
Tee akun miinuksesta, lyhyt, n6 neliömilliä lisäkaapeli moottorin runkoon,
saattaa parantua startillakin käynnistyminen, ja puristuspaine mittauksen tuloskin.
Kuinka paljon seosruuvi nyt on auki, kiinniasennosta,
onko tyhjäkäynti moottorin lämmettyä (n 10min) pieni vai suuri.
« Viimeksi muokattu: 26.06.19 - klo:15:28 kirjoittanut konenikkari »
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Poissa MORPA

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 694
Vs: Kymco 4 t vm 2011 kylmäkäynnistys
« Vastaus #21 : 30.06.19 - klo:01:51 »
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuinka paljon nelarikymcossa on kaasuläpän asennolla väliä kun se juuttuvakurkkuinen kaasutin toimii kuten toimii? Ku mun mielestä se ottaa sen toisen vertailupaineen kaasuläppää ennen ja toisen juuttuvakurkkuisen luistin jälkeen, et voisko se toimia aivan toisinpäin, eli kaasu kiinni olis luisti ylhäällä ja kaasu auki luisti alhaalla? Mä en oikeasti tiedä enkä nyt jaksa hakea tuolta kaasutinta tutkittavaksi niin siksi kysyin :)

Koko CVK on sellainen laite, että sen vois korvata jollain loogisemmin toimivalla kaasuttimella, mutta kun se kuitenkin toimii niin olkoon.
Liikennesika.

Poissa Magnus6

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 9
Vs: Kymco 4 t vm 2011 kylmäkäynnistys
« Vastaus #22 : 30.06.19 - klo:18:15 »
Moi, kiitokset konenikkarille tipseistä.ilmaruuvi auki1.4 varvia  ja kun kone lämmin niin tyhjäkäynti alhainen ja tasainen.katson jos saan pickupin vielä lähemmäksi.ja laitan kaapelin vielä akun miinus napasta runkoon.terv Magnus

Poissa Magnus6

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 9
Vs: Kymco 4 t vm 2011 kylmäkäynnistys
« Vastaus #23 : 10.08.19 - klo:11:49 »
Moro, pientä päivitystä tähän. Jännitinsäätimen vaihdon jälkeen toimii nyt (toistaiseksi) niinkuin pitää