Kirjoittaja Aihe: Ditech to carb  (Luettu 2518 kertaa)

Poissa Jonttuutonttuu

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 23
Ditech to carb
« : 11.06.19 - klo:04:10 »
Ostin tossa kaksi ruiskuvikaista apikkaa. Vm 03 sr ditech ja vm 07 ditech factory.
Kysymys kuuluu mistä löytyisi molempiin kaasarillisen sytytys osat? Ja käykö jostain mallista suoraan kansi? Oikeestaa mitkä kaikki osat käy kaasarillisesta niin factoriin kuin ditech

Tilasin jo tuossa kaksi 19mm phbg kaasaria ja tarkoitus olisi heittää ruiskun osat mäkeen.

Poissa Sepi6

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 318
Vs: Ditech to carb
« Vastaus #1 : 11.06.19 - klo:11:29 »
Ei se ruiskun korjaaminen välttämättä ole edes vaikeaa, aikaa vievää kyllä. Usein bensapumpun korjaamisella pääsee ...
https://www.youtube.com/watch?v=tpeAVu1B8yk
« Viimeksi muokattu: 11.06.19 - klo:11:32 kirjoittanut Sepi6 »
****************************************
Derbi DRD -03
Piaggio Fly 50 4Tempi -07
Harley Davidson "Rautapää" -78
Suzuki VX800 -93
=====================
EX Yamaha Jog R, Boatian, Honda Monkey, Aprilia SR50, Derbi Atlantis x2, Tuntsa SuperSport, pappa, Peugeot SV 50.

Poissa Coastside

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 18470
Vs: Ditech to carb
« Vastaus #2 : 11.06.19 - klo:11:35 »
Täällä oli juttelua oskilloskoopin hyödyistä. Sillä saisit sen ECU:n tutkittua jotta antaako se suuttimelle pulssia. Jos ecu toimii, on muut suhteelisen edullisia korjata. Voit myös kasata yhden toimivan niiden osista, ehkä. Jos saa selville onko ECU ehjä, on se hyvä myyntiartikkeli ehjänä.
« Viimeksi muokattu: 11.06.19 - klo:11:37 kirjoittanut Coastside »
Ihmisen elämä on täynnä muiden valintoja.
Eikä se vapaa tahtokaan niin vapaa ole (;

Poissa Jonttuutonttuu

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 23
Vs: Ditech to carb
« Vastaus #3 : 11.06.19 - klo:12:17 »
Kysymys ei ollut ruiskun korjaamisesta vaan kaasarillisen sähköistä. Ecut voin myydä erittäin halvalla jos löydän korvaavat sähköt. Toisessa on ainakin pumppu sökö ja toisen pumppu jo ääntelee. Tarkoitus on päästä vikaherkistä ruiskuista eroon ja saada toiminta varma kaasari laitos aikaiseksi.

Poissa Coastside

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 18470
Vs: Ditech to carb
« Vastaus #4 : 11.06.19 - klo:12:30 »
« Viimeksi muokattu: 11.06.19 - klo:12:32 kirjoittanut Coastside »
Ihmisen elämä on täynnä muiden valintoja.
Eikä se vapaa tahtokaan niin vapaa ole (;

Poissa Jonttuutonttuu

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 23
Vs: Ditech to carb
« Vastaus #5 : 11.06.19 - klo:12:37 »
Liian kaukana. Ja käykö kaasarillisen osat suoraa toho?

Poissa joni_k

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 3042
Vs: Ditech to carb
« Vastaus #6 : 11.06.19 - klo:13:55 »
jos miettii  jälleenmyyntiä niin paremman hinnan, ehkä jopa enemmän kuin omansa näistä ruiskuina saa, sen verran harvinaisia ja ehkä jopa haluttuja. osia ruiskuun saa kohtuu hintaan ulkomailta. tää nyt oli vaan mun mielipide asiaan.

Poissa Coastside

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 18470
Vs: Ditech to carb
« Vastaus #7 : 11.06.19 - klo:14:33 »
Olen samaa mieltä että "ruiskut ruiskuina ja kaasarit kaasareina" kun molempia saa.
Ihmisen elämä on täynnä muiden valintoja.
Eikä se vapaa tahtokaan niin vapaa ole (;

Poissa konenikkari

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 5943
  • Professional mechanic 50V NITROX
Vs: Ditech to carb
« Vastaus #8 : 11.06.19 - klo:14:49 »
Liian kaukana. Ja käykö kaasarillisen osat suoraa toho?

Käy, kunhan vaihdat kaikki sähköosat, johtosarjaa myöten,
ja myös polttoainelaitteet, tankista ja hanasta alkaen.
Ja samaa mieltä coastin kanssa, ei mopoja kannata rakentaa, kun niitä on mahdollista, valmiinakin ostaa.
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Poissa joni_k

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 3042
Vs: Ditech to carb
« Vastaus #9 : 11.06.19 - klo:14:50 »
käsittääkseni sen pumpun  voi korjata itse ja youtubessa on videoita asiasta. siellä on joku sellanen tiivisterengas joka alkaa vuotamaan paineita. tai näissä on käsittääkseni se kompressori joka siis puhaltaa ilmaa ja se tekee sen ruiskun suihkun. oliko näissä vielä bensan siirtopumppu erikseen sitä en tiedä.

Poissa konenikkari

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 5943
  • Professional mechanic 50V NITROX
Vs: Ditech to carb
« Vastaus #10 : 11.06.19 - klo:15:14 »
Jos Jonttuutonttuu on haasteita vastaanottava nuori, kehityskelpoinen yksilö,
hänpäs vastaanottaa, mukavuusalueensa ulkopuoleisen haasteen,
ja kunnostaa noista kahdesta, toimivan ditecin.  8)

Apuja on kyllä tarjolla.

PS. ei sr toimi 19mm kaasuttimella.
« Viimeksi muokattu: 11.06.19 - klo:15:17 kirjoittanut konenikkari »
Itse asiassa emme tiedä, keitä olemme ja mistä tulemme...., muusta puhumattakaan ;-)

Poissa Coastside

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 18470
Vs: Ditech to carb
« Vastaus #11 : 11.06.19 - klo:16:02 »
Ruiskuapikka potkii hyvin pienellä bensankululla. Jos motivaatiota kaipaa.
Ihmisen elämä on täynnä muiden valintoja.
Eikä se vapaa tahtokaan niin vapaa ole (;

Poissa Jonttuutonttuu

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 23
Vs: Ditech to carb
« Vastaus #12 : 12.06.19 - klo:05:59 »
Jos Jonttuutonttuu on haasteita vastaanottava nuori, kehityskelpoinen yksilö,
hänpäs vastaanottaa, mukavuusalueensa ulkopuoleisen haasteen,
ja kunnostaa noista kahdesta, toimivan ditecin.  8)

Apuja on kyllä tarjolla.

PS. ei sr toimi 19mm kaasuttimella.

Nuoresta niinkään enää tiedä. Olen tämän keskustelun aikana saanut yhden asiaan kuuluvan vastauksen. Ihmettelen eikö ihmiset osaa puhua asiasta vaan asian vierestä ???? jos teil on kova hinku ja nielenkiinto ruisku apikoita kohtaan voin tuon factoryn myydä kohtuu hintaan kunnostettavaksi

Seuraava kysymys käykö kaasarillisen kansi ja pytty tuohon?

Poissa Jonttuutonttuu

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 23
Vs: Ditech to carb
« Vastaus #13 : 12.06.19 - klo:06:01 »
jos miettii  jälleenmyyntiä niin paremman hinnan, ehkä jopa enemmän kuin omansa näistä ruiskuina saa, sen verran harvinaisia ja ehkä jopa haluttuja. osia ruiskuun saa kohtuu hintaan ulkomailta. tää nyt oli vaan mun mielipide asiaan.

Saan näistä koska vaan omani vaikka romuraudan kilohinnalla sen verta edukkaat olivat

Poissa joni_k

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 3042
Vs: Ditech to carb
« Vastaus #14 : 12.06.19 - klo:06:24 »