Uutiset:

Varsinaisen skootterini.com sivuston etusivulle pääsee takaisin tästä: www.skootterini.com
Osa keskustelualueista näkyy vain rekisteröityneille jäsenille.

Main Menu

SF3 LC 4 tahti öljyn vaihto

Aloittaja Pepri, 01.03.19 - klo:18:34

« edellinen - seuraava »

Pepri

Liekö olen puusilmä, mutta enpä ole löytänyt mistään öljytikkua, öljyntäyttö proppua saati tyhjennysproppua 2011 mallisesta SF3 4 tahti vehkeestä kaikki katteet purettuani.

Osaisitteko vinkata suuntimaa?

Coastside

Nelareissa sellainen on pakko olla. :o
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Palosella

Siinähän se tikku on pakoputken vieressä koneen kyljessä:



Tyhjennysproppu vasemmalla puolella keskijalan vieressä koneen alaosassa.

Coastside

Eikö sen mukana tullut käyttöohjetta? Jos vaikka ajat öljyt vähiin voi kone rikkoutua.
NIU M+Sport -22 Kymco Filly -04

Pepri

Jaahas, ihan puusilmä mä olenkin ollut. Tyttärelleni tän ostin ja nelitahtina tää mulle myytiin, mutta kyllä se kaksitahtinen on, koska masiinassa on tuorevoitelu säiliö.

Harmi, mutta ei maailmaa kaada. Liikkeestä ostin, mutta en kuitenkaan moto liikkeestä ja liikaa uskoin liikkeen tietämykseen.

joni_k

huh huh  ;D tässä nähdään ettei liikkeiden myyjiin voi  luottaa myyvät kakstahtia nelarina hyväuskoisille asiakkaille.

Pepri

No sepä.
Oma mopoikä kun meni +25 vuotta sitten, ei nämä nykyvehkeet ole tuttuja. Itseänsä vaan voi syyttää, kun ei tutustunut aiheeseen tarkemmin.

Mutta kuten sanottu, maailma ei tähän kaadu ja tytär saa tuosta varmasti hyvän menopelin huoltojen jälkeen.

Palosella

Johan sen kuulee käyntiäänestä kumpi on ????

joni_k

palosella sen sano, mutta en kehannu.. ;D eikai kaikki ihmiset vaan voi tietää äänessä eroa onko kakstahti vai nelari.

Palosella

Nyt vasta huomasin, niin Pösön 4t-koneet on muistaakseni aina ilmajäähdytteisiä  :D 2-t koneita saa ilmajäähyllä tai vesijäähyllä.