Kaverilla oli korjattavana S8 jossa jäi kierrokset leijumaan. Siihen vaihtoivat kaikki letkut, kaasarin ja kaasuttimen kurkun. Ongelma ei poistunut näillä toimenpiteillä. Jokusen viikon asiaa ihmettelin ja pohtisin, hidasjärkinen kun olen

niin päätin ladata laitoksen huoltomanuaalit ja niitä hetken ihmeteltyäni päädyin siihen, että SAC, eli SecondAirCleaner on ongelman takana. Tuohon osaanhan siis menee imukaulalta yksi letku, no nyt oli tuon hökötyksen se pääty johon tuo letku siis menee irronnut jolloin sai sitä kautta ilmaa.
Kehotin tukkimaan kaikki siihen menevät letkut, mutta sitten alkoi kaasutin tulvimaan ja homma jäi siihen. Letkut tukkoon ja tokihan tyhjäkäynti oli jokseenkin järjetön, no pitäähän se säätää. Säädön jälkeen laitos toimi ihan hyvin paitsi paukutteli putkessa bensaa. Romu Agilitystä vastaava mötikkä, niin paukuttelu väheni ja laitos alkoi toimimaan paukuttelematta.
Ihan vaan vinkkinä, ettei kenenkään muun tartte ostaa uutta kaasaria, imukaulaa ja metriä letkua. Testatkaa tuo osa tukkimalla kaikki sinne menevät letkut. Varmaan ihan perusjuttu monelle, mutta on täällä märehditty yksinkertaisempiakin ongelmia.