Kirjoittaja Aihe: Super 8 4t modauksia  (Luettu 9402 kertaa)

Poissa jwalk

• Konkari
  • Kotkan poikii
Vs: Super 8 4t modauksia
« Vastaus #75 : 03.10.18 - klo:17:28 »
niinkuin tuossa ameerikan kielellä kerrotaan, niin oletuksena hana kiinni. Akkusähköä nastoihin, niin solenoidi vetää ja hana aukeaa. Kytketty mulla loogisesti virtalukon taakse.
jos ei jostain syystä sähköä ole, niin tuosta vivusta aukeaa manuaalisesti.

Poissa MORPA

• Konkari
« Vastaus #76 : 03.10.18 - klo:22:04 »
Kertokaa joku mksii tuomoinen sähkötoiminen hana olisi sytä asentaa? Ainoo mikä vähän herättää mielenkiintoa on tuo pakkoaukaisu vivulla, mutta ei ole ollut toistaiseksi tarvetta sellaiselle toiminnolle. Joku kiinalainen magneettiventtiili ei oikein vakuuta mua, käämi palaa ja sitten ei enää virtaa bensiini, no väännä vivusta.
Liikennesika.

Poissa jwalk

• Konkari
  • Kotkan poikii
« Vastaus #77 : 04.10.18 - klo:06:14 »
en minä rupea väittelemään, miksi sinun, tahi muidenkaan olisi syytä tuommonen laittaa.
minä vaan jupisen täällä omista puuhailuistani ja kokeiluistani.
kerron kyllä, jos tämä(kin) idea osoittautuu paskaksi. ;)

Poissa joni_k

• Konkari
« Vastaus #78 : 04.10.18 - klo:09:09 »
jos pistetään skootterin alipainekalvohana vs tämä sähköinen, jossa on myös käsitoiminto..kumpi on vika tilanteessa helpompi ohittaa. muutenkin alipainehana toimii vaan moottorin pyöriessä, sähköt päälle jos akkua on niin hana on heti auki.

Poissa MORPA

• Konkari
« Vastaus #79 : 10.10.18 - klo:21:51 »
En minä ole väittänyt että moinen sähkötoiminen hana olisi huono, kunhan ihmettelin miksi sellaisen asentamiseen olisi tarve. Sanoin myös tuon ohitustoiminnan olevan asiallinen ominaisuus.

Ainoa huono puoli tuommoisessa on mielestäni se, että bensa virtaa kunnen virrat katkaistaan tai ne muusta syystä katkeaa. Alipainehana taas menee kiinni kun moottori sammuu. No mopo ei ole mikään auto, eli yleensä törmäämisessä johonkin, kuski ja ajoneuvo jäävät erikohtiin ja seuraukset riippuu täysin kuinka lähelle toisiaan jäävät ja mihin asentoon tulipalon syttyessä ;D

En mä pidä tuota edes realistisena riskinä, mutta jos tuosta hanasta jotain huonoa pitää keksiä niin vaikka tuo. Noin niinkun yleisesti ei polttoainejärjestelmiin viedä virtaa ihan mihin vaan tai miten vaan. Magneettiventtilit on aina jonkinlainen riski palavien nesteiden yhteydessä ;D
Liikennesika.

Poissa jwalk

• Konkari
  • Kotkan poikii
« Vastaus #80 : 05.01.19 - klo:16:43 »
Tein downsizingin.
laitoin varakoneen melkein vakioksi(72cc). Vakioputki, putsari ja sillee.
Nastarenkaat lykkäsin alle, jos vaikka innostuis välillä paristelemään. Helpompi sit keväällä varmaan myydäkin pois.
Eipä ole aikoihin noin "tehotonta" mopoa ollutkaan. Kuulostaakin ompelukoneelta,
viripalikat talteen oottamaan uusia rojekteja.

Poissa Coastside

• Konkari
« Vastaus #81 : 06.01.19 - klo:06:04 »
Mitkä nastakumit siinä on?
Ihmisen elämä on täynnä muiden valintoja.
Use fat to loose fat  (;

Poissa jwalk

• Konkari
  • Kotkan poikii
« Vastaus #82 : 06.01.19 - klo:08:16 »
Mitkä nastakumit siinä on?
Sawat. Tulivat ostamani varaosaraadon mukana.
takarengas vakiosta poiketen 110/80-14. Kun vakiokoko 120/80-14
« Viimeksi muokattu: 06.01.19 - klo:08:21 kirjoittanut jwalk »