Kirjoittaja Aihe: Keskustelua kypäristä (minkä kypärän ostaisi?)  (Luettu 96515 kertaa)

Poissa viisnelonen

• Konkari
  • jos kiristäs vielä vähän .. naks !
Vs: Keskustelua kypäristä (minkä kypärän ostaisi?)
« Vastaus #240 : 07.03.18 - klo:20:17 »
Rullaluistimet,sukset,polkupyörä,tikkaat,minisukset,luistimet,nastattomat jalkineet talvella,nestekaasu,savusauna,puulämmitys ja muut tulisijat,uinti,sukellus jne.. tuossa muutamia monien mielestä turvattomia asioita. Listaa vois jatkaa loputtomiin.
Esim tikkaat on oikeen työsuojeluporukan pannassa. Ihminen on kummallinen otus.
Mun mielestä skodulla ajaminen ei ole juuri fillarointia kummempaa, osaamisesta riippuen. Polkupyörällä olen loukannut itseäni useammin/pahemmin kuin skodulla/MPllä/mopolla
Käytän kypärää ja kummatkin versiot on, taidan ostaa vielä avattavankin..   
Ajakaa ja nauttikaa, tästä hommastahan ei kuitenkaan selviä terveenä eikä edes hengissä, elämästä siis.   :o

Melkeen kolme vuotta meni.. nyt sitten on avattavakin potta . Schuberth C3, neonkeltaisena että näkyy! On laskettava aurinkovisiiri sekä pinlock (tms?)eikä ota leuka eteen kiinni kun nostaa/laskee vaikka onkin jämptisti nuppiin istuva malli/koko minulle.
Nyt ei tartte enään nyppiä silmälaseja eestaas kun laittaa/poistaa kypärää..  sain viime syksynä ekat monitehot nenälleni nääs.
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman400 ja Satelis250 ajokkina, x9 125 jouten..

kääkkä

• Vieras
« Vastaus #241 : 08.03.18 - klo:09:13 »
Mistäs Schubertin hankit ja mikä mahtoi olla hinta?

Poissa viisnelonen

• Konkari
  • jos kiristäs vielä vähän .. naks !
« Vastaus #242 : 08.03.18 - klo:09:47 »
Mistäs Schubertin hankit ja mikä mahtoi olla hinta?

http://www.warapid.fi/kyparat-huippuvalikoima-schuberth-c-24_95.html

Tuo C3 on ehkä? jo poistuva malli kun on tullut C3 Pro ja C4 , wandamotorillakin oli 1 esittelykappale hintaan 280e ..
Mun koko oli XL = 60-61  ja olin kokeillut samanlaista jo aikaisemmin niin tiesin istuvuuden.
Noita on poistomyynnissä usealla liikkeellä Suomessa. Kannattaa googletella.
taisin lukea rivien välitkin..

Burgman400 ja Satelis250 ajokkina, x9 125 jouten..

Poissa Coastside

• Konkari
« Vastaus #243 : 22.07.19 - klo:17:22 »
Kypärätestiä. Pysähdyin katsomaan onko mustikkaa. Ehdin ottaa muutaman askeleen kun jalka tarttui rautalanka-silmukkaan ja menin nenälleni. Visiiri irtosi ja niskaan sattui hieman. Visiirin sain takaisin.
« Viimeksi muokattu: 22.07.19 - klo:17:24 kirjoittanut Coastside »
Ihmisen elämä on täynnä muiden valintoja.
Eikä se vapaa tahtokaan niin vapaa ole (;