Kirjoittaja Aihe: Vespa ja rajoitettu CDI-boksi  (Luettu 21635 kertaa)

Poissa tapiovuorent

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 434
Vs: Vespa ja rajoitettu CDI-boksi
« Vastaus #30 : 20.05.20 - klo:18:13 »
Katso esim. Purkuosat24.fi

Poissa Sepi6

  • Seniori
  • ****
  • Viestejä: 387
Vs: Vespa ja rajoitettu CDI-boksi
« Vastaus #31 : 22.05.20 - klo:12:42 »
Jos ja kun alat MikSam vaihtelemaan sitä suutinta niin ota kuvia työvaiheista ja tee raportti miten homma sujui. Kiinnostaisi itsekin kokeilla hommaa.
Suuttimen vaihto on hyvin suoraviivainen toimenpide
1. Aukaise penkki ja ota kaukalon pohjalta huoltoluukku auki
2. Irroita kaasuvaijeri, letkut ( muista järjestys ota vaikka kuvat) sähköryypyn johto.
3. Löysää imusarjan ja ilmanpuhdistimen (joskus nippuside) letkukiristimet
4. Irroita kaasutin, tyhjennä bensat johonkin turvallisesti
5. Käännä kaasari ylösalaisin aukaise kohokammio (4 ruuvia) oikean kokoisella meisselillä, ruuvit ovat tarkoituksella "pehmeitä" ettei kaasari vahingoitu.
6. Irroita suutin suutinputkesta keskeltä kohokammiota. Suuttimen koko stanssattu suuttimen runkoon.
7. Kasataan, älä käytä liikaa voimaa kiristyksiin.
****************************************
HD FXSTC -96
Harley Davidson "Rautapää" -78
Suzuki VX800 -93
=====================
EX Piaggio Fly 50 4T, Derbi DRD, Yamaha Jog R, Boatian, Honda Monkey, Aprilia SR50, Derbi Atlantis x2, Tuntsa SuperSport, pappa, Peugeot SV 50.

Poissa Coastside

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 18886
Vs: Vespa ja rajoitettu CDI-boksi
« Vastaus #32 : 22.05.20 - klo:16:24 »
Jos joutuu kokeilemaan useita suuttimia, on tyhjennyksen avuksi letku hyvä. Se pohjaproppuun ja sen uloin pää tukkoon. Siitä on helppo tyhjentää ja riittää kun kaasarin kääntää pohjapuolen ylös vaihtaa suutin.
Qingqi Zoner, Baotian, Kymco Filly
Ihmisen elämä on täynnä muiden valintoja.
Eikä se vapaa tahtokaan niin vapaa ole (-;